حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s) به عنوان اولین موبایل ODM سامسونگ معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی A9s و گلکسی A6s به زودی عرضه خواهند شد. پس از اینکه گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد، رنگ های گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) لو رفت و حالا بالاخره این دو دستگاه در بازار چین رسما معرفی شدند که البته خبر هیجان انگیزتر این کنفرانس را می توان نوید اینکه گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود، دانست. گلکسی A9s که همان گلکسی ای 9 2018 است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s) به عنوان اولین موبایل ODM سامسونگ آشنا شویم.

گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s)

گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s)

سامسونگ در نظر دارد که برخی از محصولات خود را و شاید حتی تمام فروش خود را برای بازار چین (و شاید بازار جهانی) به صورت ODM تولید کند، گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) یکی از این دستگاه ها است.

ODM چیست

اگر می پرسید ODM چیست باید بگوییم به این معنی که در کارخانه های سامسونگ ساخته نمی شود، به نوعی شبیه به ساخت آیفون در فاکسکان و از این قبلی موارد! همچنان همه چیز مانند قبل خواهد بود، این یعنی لوگو و تمام موارد همان سامسونگ است اما چنین انتخابی سبب می شود قیمت تمام شده کمتر باشد. گلکسی A6s می تواند به لطف تولیدشدن نیز تولیدکننده ثالث چینی (نه خط تولید سامسونگ در چین) حتی ارزان تر تمام شود و به این صورت قیمت رقابتی تری را در مقابل رقبا ارایه نماید. سامسونگ گلکسی A6s توسط شرکت Wingtech ساخته خواهد شد.

قیمت گلکسی A6s در بازار چین ۲۶۰ دلار برای مدل پایه با ۶-۶۴ است

خلاصه این صحبت ها این است که قیمت گلکسی A6s بسیار مناسب و در بازار چین ۲۶۰ دلار برای مدل پایه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت مدل بالاتر ۶ و ۱۲۸ گیگابایت برابر ۳۲۰ دلار خواهد بود! این به سامسونگ بسیار کمک خواهد کرد تا با مشخصات سخت افزاری خوب بتواند دستگاه ارزشمندی در مقابل چینی ها عرضه کند. اما چه مشخصات سخت افزاری برای گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) در نظر گرفته شده است؟

رنگ های گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s)

رنگ های گلکسی ای 6 اس (Galaxy A6s)

گلکسی A6s با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، نمایشگر ۶ اینچی کم حاشیه FHD+ سوپر امولد، دوربین دوگانه ۱۲+۱۲ (دوربین دوم تشخیص عمق) و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری ارایه می شود که برای قیمت ارایه شده و برند سامسونگ و رنگ های گرادیانت طور ارایه شده کاملا وسوسه کننده است، اینطور نیست؟ نظر شما درباره سیاست جدید سامسونگ چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هووووم، تغییر سیاست و احتمالا موفقیت بالا
این قیمت بازار چین رو شوکه می کنه، امیدوارم وارد بازار ما هم بشه با این وضع ارز می تونه گزینه خوبی باشه

jake

نمیخواد بازار چینو از دست بده با این گوشی های جدید میخواد سهمی از بازار چین داشته باشه قیمت همینطور کم باشه خوبه

BeFair

موافقم با شما
بازارهای در حال توسعه مثل هند هم کم کم داره از دستش در می‌ره و با این سیاست می تونه نگه داره

کاش شرکت های خوب دیگه مثل سونی و اچ تی سی و حتی ال جی همین راه رو انتخاب کنن

jake

??????

کهکشان

فوق العادس عالیه ، مرسی سامسونگ

chalton

افرین واقعاً سری A ها میانرده لوکس حساب میشن با قیمت مناسب که برای کسانی که توان خرید پرچمدار رو ندارن،با این سیاست جدید سامسونگ بازار چین رو دوباره کم کم میگیره دستش،سری A با بعصی از پرچمداران برندهای دیگه میتونه کاملا رقابت کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)