حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 25 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از معرفی گلکسی A7 2018 با اولین دوربین سه گانه سامسونگ حالا گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شده است. در حقیقت سامسونگ یک گام فراتر گذاشته و دوربین اصلی را به 4 عدد افزایش داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با میان رده لوکس جدید سامسونگ آشنا شویم.

گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸

گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸

گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) که رده بالاترین میان رده سامسونگ به شمار می رود، آمده تا حسابی کاربرانی را که دوربین برای آن ها اهمیت دارد را اغوا کند! دوربین چهارگانه گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ با سه اپتیک متفاوت و یک دوربین عمق سنج عرضه شده است که این مشخصا برای کاربران می تواند یک نقطه قوت مهم باشد. مشخصات دوربین چهارگانه گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) را می توانید پایین تر بخوانید:

1- دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی
2- دوربین دوم تله 10 مگاپیکسلی (احتمالا زوم 2 برابر اپتیکال)
3- دوربین سوم فوق عریض 8 مگاپیکسلی (زاویه دید 120 درجه)
4- دوربین چهارم 5 مگاپیکسلی برای ثبت عمق میدان (بخوانید نخودی!)

دوربین چهارگانه گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s)

دوربین چهارگانه گلکسی ای ۹ اس (Galaxy A9s)

علاوه بر این ها، همانطور که انتظار دارید سیستم تشخیص صحنه سامسونگ که مبتنی بر هوش مصنوعی است و اولین بار در گلکسی نوت 9 عرضه شد (و با آپدیت به گلکسی اس 9 اضافه می شود) اینجا ینز حضور دارد. دوربین سلفی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ یک دوربین 24 مگاپیکسلی با f/2.0 است.

نمایشگر کم حاشیه 18:9 گلکسی A9 2018 یک پنل Super AMOLED به ابعاد 6.3 اینچی دارد که رزلوشن FHD+ را ارایه می کند. همانطور که انتظار دارید بریدگی نمایشگر در محصولات سامسونگ وجود ندارد.

حداقل حافظه داخلی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ برابر ۱۲۸ گیگابایت است و با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هم چنین گلکسی A9 2018 با طراحی دو سیم کارت و مموری (3 شکاف) عرضه می شود و این برای کاربران اهمیت بالایی خواهد داشت.

چیپست هشت هسته ای (4*2.2 گیگاهرتز و 4*1.8 گیگاهرتزی) در قلب گلکسی A9 2018 خواهد تپید که مدل دقیق عنوان نشده است. سیستم عامل اندروید 8 است و مواردی مثل سامسونگ بیکسبی و سامسونگ پی به همراه سامسونگ هلث اینجا هم در اختیار شما هستند.

باتری گلکسی A9 2018 یک باتری 3800 میلی آمپری است که می تواند عمر باتری خوبی به شما بدهد. طراحی گلکسی A9 2018 با دو رنگ گرادیانت طور آبی به ترنجی (!) و صورتی به سفید ارایه زیباتر شده اما ما دوست داشتیم حسگر اثرانگشت مثل گلکسی A7 2018 روی لبه دستگاه می بود نه قاب پشتی! همچنین لبه قاب پشتی همانند پرچمدارهای سامسونگ کمی به داخل خمیده شده است که در دست بهتر جای میگیرد.

نظر شما درباره گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ جیست؟

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

مشخصاتش که خوبه. باید ببینیم تو بررسی ها چجوریه.

علی شیخ زاده

یه میانرده خیلی خوبه اگه قیمتش فضایی نباشه
راستی چیپست اسنپ ۶۶۰ داره

JAVAD

قیمتش اعلام شده حدود 600 یورو هستش داداش

علی شیخ زاده

با این قیمت بازم بعیده بتونه تو چین رقابت کنه

Mohammadsoly

دوست داشتیم اثر انگشت کنار لبه دستگاه باشه تا پشت دستگاه که همینجوری زشت شده بخاطر ۴تا دوربین! بیشتر از دو دوربین بنظرم اضافیه میشود همانند گوگل قابلیت های دوربین نرم افزاری کرد

Soheil Rezayi

معایب :
چرت و مزخرف هم تو طراحی هم تو دوربین

واقعا به دوربین لایو فوکوس نیازی نبود

ال جی v40 هم ۳ تا دوربین داره میتونه پرتره بگیره

بعدشم چیپست باید اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۷۱۰ می بود

رنگ هاش هم مثل اپو و ویوو هس ??????

مزایا :
۸ گیگابایت رم

حافظه قابل افزایش تا ۵۱۲ گیگابایت

ضد آب ( فکر کنم )

نمایشگر فوق العاده

باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر بر ساعتی

دوربین سلفی با کیفیت

Soheil Rezayi

واقعا بدون تعصب نوشتم

JAVAD

من میانرده اوپو K1 رو به این ترجیح میدم ، مشخصات سخت افزاری که یکیه اون قیمتش 230 یورو توی گرونترین حالته، این قیمت پایه حدود 600 یورو :/ جدی اون اوپو خیلی چشمم رو گرفته شیطونه میگه Mi6 رو بفروشم برم اونو بخرم وقتی اومد

کهکشان

من که خیلی ازش خوشم اومد عالی بود

Naranj

از سری A8 2018 خیلی بهتر شده

Milad7

به نظرتون چرا سامسونگ روي گوشي هاي پرچمدارش مثل نوت٩ و اس٩ دوربين سلفي٨ مگا پيكسلي استفاده كرده ولي روي يه ميانرده سلفي ١٦ مگاپيكسلي گذاشته؟درسته كه ميخواد ميانرده اش هم فروش داشته باشه ولي وقتي پول يه پرچمدار رو ميدي دوست داري همه چيزي كامل باشه?

کهکشان

مگاپیکسل بالا نشانه بهتر بودن نیس ! یه جور تبلیغ تجاریه
درسته پرچمدارهاش 8 مگا هستن ولی اندازه پیکسل ها و سنسور بکار رفتش قوی تره ( مثلا فوکوس خودکار داره)
رو میانرده ها مثلا 24 میزنه تا کسای مه آماتورن و دنبال پرچمدار نیستن با این اعداد بیفتن هوس !
من خودم اس 8 داشتم دوربین سلفیش از دوربین 13 مگاپیکسلی a7 2016 بهتر میگرفت

Pouya

اگر به مگاپیکسل بود که الان z2 از s9 بهتر بود

hamid reza

داداش این مگاپیکسل های سلفی و دو دوربین برای عمق بیشتر همشون دروغه لنز ۵ مگاپیکسل سلفی اس۷ اج از لنز ۲ گانه سلفی آ۸ ۲۰۱۸ که الان دستمه عریض تر و کیفیتشم برابره سامسونگ همیشه تو پرچمداراش بهترین دوربینیو که در اختیار داره ارائه میده چه سلفی چه اصلی

Ebinem

یه گوشی چرت از سامسونگ. حالا باز خوبه خود فن های سامسونگ هم می دونن این تعداد دوربین واسه تبلیغ هست.
اگه یه روز کل بدنه رو دوربین زد تعجب نکنید از سامسونگ هیچ چیز بعید نیست.

Naranj

?
?
?

Genesis

عالیه واقعا خوشم اومد
هم خیلی خوش رنگ و زیبا
هم صفحه عالی
دو سیم کارت و مموری همزمان?
دوربین که ترکوند
کاش پرتره رو حذف میکرد

chalton

یه میان رده عالی،دوربین عالی،صفحه نمایش با کیفیت soper AMOLED ،رنگ بندی خوب،حافظه ذخیره سازی بالا, رابط کاربری روان و پر امکانات، کیفیت بدنه بالا،توی پردازنده گوشی هم که بهینه سازی عالی رو سامسونگ انجام میده،همه این ها رو در یک جا جمع کرده در یه گوشی میان رده واقعا حرف نداره،حتی این گوشی با برخی از پرچمداری برندهای دیگه میتونه به راحتی رقابت کنه،افرین به سامسونگ که سیاستش رو عوض کرد،حالا منتظر غول مرحله اخر یعنی اس 10 باشید که قراره دنیای موبایل رو یه تکون اساسی بده.

Mortazavi

داداش اونجاش کهدگفتی توان رقابت با پرچمدارای دیگه رو داره اوج استند آف کُمِدی ت بود و کلی حال کردیم 🙂

کهکشان

دوست عزیز برو مقایسه هاشو تو یوتیوب ببین ! دوربین از آیفون تن بهتره

hamid reza

حافظه داخلی و باتری و صفحه نمایش فقط تو این موارد میتونه رقابت داشته باشه و دیگه هیچی دوربین بدون لرزشگیر سخت افزاری حتی ۱۲ تا هم باشه ارزشش از دوربین ۲ گانه با لرزشگر سخت افزاری پایین تره من هواوی میت ۲۰ لایت رو ترجیح میدم

hamid reza

هواوی خطاب به سامسونگ ضمن شنیدن ارائه اولین گوشی با ۴ دوربین پشت توسط سامسونگ داداش من یه اشتباهی کردم سه گانه زدم تو چرا باور کردی ۴ گانه زدی?

Mortazavi

یه زمانی آقای ع.طایی میگفت سنسور imx300که تو تمام میانرده های سونی استفاده میشه به دلیل تعداد بالای مگاپیکسلیش فقط واسه روز خوبه الان بقیه شرکت ها بعد چند سال به سمت رویکرد سونی و مگاپیکسل بالا تو میانرده اومدن ولی فرقش اینه سنسور ها و در نتیجه اندازه پیکسلشون خیلی از سونی کوچکتره و نورگیری خیلی کمتری دارند

SAWAN

این دوربیناش سر جمع چند مگا پیکسل دارن؟ خدایی سوادم نرسید حسابشون کنم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)