حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A6s توسط شرکت Wingtech ساخته خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پنج روز پیش دو خبر مرتبط با هم در ترنجی خواندیم. اولی اینکه گلکسی A9s و گلکسی A6s به زودی عرضه خواهند شد و دومی آن که احتمالا سامسونگ شرکت Wintech را به عنوان ODM خود انتخاب کند. خب باید گفت دومی تا حدودی خطا داشته و نام شرکت تولید کننده ثالث Wingtech است و به زودی قرار است گلکسی A6s سامسونگ را بسازد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

این تاییدیه وای فای سامسونگ گلکسی A6s است که مشاهده می کنید و شرکت سازنده Wingtech نام دارد. با توجه به گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاسی که هم اکنون در بازار حضور دارند به صورت کلی انتظار نداشتیم چیپست قدرتمندی درون گلکسی A6s اما حالا گویا اسنپدراگون 660 را باید برای آن متصور شویم که یک چیپست خیلی خوب برای میان رده های قدرتمند به شمار می رود.

به لطف این چیپست خوب شاهد پشتبانی گلکسی A6s از وای فای نسل پنج (ac) هم هستیم و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز نیز قابل استفاده است. متاسفانه همانطور که حدس می زدیم این موبایل جدید سامسونگ هم از سیستم عامل به روز اندروید استفاده نمی کند و باید شاهد ارایه گلکسی ای ۶ اس با اندروید ۸.۱ باشیم.

گلکسی A6s می تواند به لطف تولیدشدن نیز تولیدکننده ثالث چینی (نه خط تولید سامسونگ در چین) حتی ارزان تر تمام شود و به این صورت قیمت رقابتی تری را در مقابل رقبا ارایه نماید. چندی پیش شاهد شایعه ای بودیم که سامسونگ برای بازار چین در سال ۲۰۱۹ مجموعا ۱۴ موبایل اختصاصی تولید خواهد کرد اما اینکه آیا گلکسی A6s و گلکسی A9s هم اختصاصی چین باشند مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ برای شما اهمیت دارد که موبایل توسط خط تولید خود شرکت تولید شود یا توسط تولید کننده ثالث یا با تصور کیفیت برابر، قیمت برای شما مهم تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

بنظر من تولید پایینرده و میانرده هاشو باید به پیمانکارایی مثل همین شرکت چینی بسپاره و اینطوری تمرکز بهتری هم روی پرچمدارای خودش خواهد داشت و هم اینکه قیمت میانرده های اون رقابتی تر از گذشته میشه هرچند احتمالا هیچوقت به سطح شیاومی نرسه از نظر نسبت قیمت به مشخصات سخت افزاری ولی حداقل میتونه قیمتی نزدیک به اوپو و ویوو و سری honor هواوی داشته باشه
سال ۲۰۱۹ بنظر سال خوبی برای سامسونگ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)