حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A9s و گلکسی A6s به زودی عرضه خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که احتمالا دستگاهی با مدل سامسونگ SM-A9200 باید گلکسی A9 استار پرو باشد، دستگاهی که اولین موبایل با دوربین چهارگانه سامسونگ را ارایه می کند. شاید سامسونگ تصمیم گرفته باشد به جای نام گلکسی A9 استار پرو به سادگی آن را گلکسی A9s نام گذاری کند که به نظر ما اتفاق خوبی است. اما شاید برای شما جالب باشد که دستگاهی دیگر با مدل SM-G6200 نیز در این بین وجود دارد که شاید نامش گلکسی A6s باشد، در حقیقت این همان گلکسی پی 30 (Galaxy P30) است. و جالب تر از آن اینکه حتی احتمال وجود یک عوض سوم جدید در خانواده گلکسی A وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی A9s و گلکسی A6s

گلکسی A9s و گلکسی A6s

در توییت بالا می بینیم که مشخصا دو نام برای دو مدل عددی لو رفته از موبایل های میان رده جدید سامسونگ عنوان شده است. گلکسی A9s احتمالا همان SM-A9200 باشد و گلکسی A6s همان SM-G6200 (گلکسی پی 30) ولی همانطور که گفتیم، همه چیز به اینجا ختم نمی شود. احتمالا سامسونگ در حال افزایش تنوع موبایل های میان رده و پایین رده خود است که بتواند نظر تعداد بیشتری کاربر را به خود جلب کند. در توییت بعدی به حضور یک عضو سوم نیز اشاره می شود:

با توجه به نحوه نوشتن توییت شاید مثلا گلکسی A10 یا چیزی به این شکل بتواند عضو بعد باشد. شاید هم خیر و این فقط یک حدس از سمت ماست. شایعاتی درباره یک عضو از خانواده گلکسی A با چیپست اسنپدراگون 845 نیز وجود داشت که به نظر می رسد صحیح نباشد. به این صورت خانواده گلکسی A حالا حسابی شلوغ می شود ولی هنوز مشخص نیست که عرضه این موبایل ها به صورت جهانی است یا مخصوص بازار چین و هند!

سامسونگ برای 19 مهرماه یک کنفرانس خواهد داشت که احتمالا این موبایل ها در آن مراسم رونمایی شوند. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید سامسونگ چه فکری در سر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

دو نمونه جدید از گوشی های بی کیفیت سامسونگ. بدون هیچ نوآوری .

Naranj

?

BeFair

چیزی مگر نوشته که شما اینطور میگید!؟

علی شیخ زاده

سامسونگ و هواوی از نظر تنوع گوشی ها به موش صحرایی شبیهن به سرعت تکثیر میشه تعدادشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)