حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با هدفون سرفیس (Surface Headphone) آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت علاوه بر معرفی به روزرسانی های سرفیس پرو 6، سرفیس لپتاپ 2 و سرفیس استودیو 2 یک سخت افزار جدید رونمایی کرده که هدفون سرفیس (Surface Headphone) نام دارد و نه چندان ارزان اما همراه با ویژگی های جالب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ابتدا اجازه بدهید با قسمت کمی ترسناک هدفون سرفیس آغاز کنیم. قیمت 350 دلاری هدفون سرفیس همان بخشی است که فاصله ما را تا تجریه جذاب این هدفون زیاد می کند. بسیار خوب، به باقی مشخصات می پردازیم!

هدفون سرفیس از نوع روی گوشی (Over-ear) است و صدای با کیفیتی را ارایه می کند که همزمان می توان نویز محیط را هم کم کند یا از بین ببرد. بله، درست خواندید! میزان حذف نویز محیط در سرفیس هدفون تا 13 درجه قابل کنترل است و به شما اجازه می دهد که مشخص کنید تا چه حجمی از صدای بیرون را بشنوید. با چرخنده روی گوش سمت راست می توانید صدا را کم و زیاد کرده و با چرخنده روی گوش چپ می توانید نویز محیط را کنترل کنید، مانند تصویر متحرک زیر:

هدفون سرفیس مایکروسافت در سال 2018 ارایه می شود پس انتظار داریم که هوشمند باشد و دستیار هوشمند صوتی این شرکت یعنی کرتانا نیز با آن هماهنگ باشد. شما می توانید با گفتن “Hey Cortana” دستورات صوتی را انجام دهید. ویژگی جالب سرفیس هدفون این است که وقتی آن را از روی گوش خود برمی دارید، موزیک متوقف می شود.

همانند هندزفری سونی 1000X M3، مایکروسافت هم روی گوشی ها صفحه کنترلی لمسی قرار داده و می توانید تماس و موزیک را با آن کنترل کنید.

سرفیس هدفون با پورت Type C در مدت کمتر از 2 ساعت شارژ می شود و می تواند تا 15 ساعت پخش موسیقی با فعال بودن ویژگی حذف نویز و کرتانا داشته باشد که قابل توجه است. همچنین با جک 3.5 میلی متری تا 50 ساعت پخش موسیقی ممکن خواهد بود. مشخصات کامل هدفون سرفیس را در جدول زیر می توانید ببینید:

نظر شما درباره سرفیس هدفون 350 دلاری چیست؟ می پسندید؟ پیش از پایان بد نیست اشاره کنم که این هدفون با سیستم عامل های ویندوز 10، iOS، اندروید و MacOS سازگاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قشنگه گرون!

Peiman

هم قیمت یه PS4!

Pouya

قیمتشو دیدم دیگه نخوندم ادامه رو ادم دلش میخواد از اینا بعد پولشو نداره حرص میخوره نخونم بهتره??

Shiral

خیلی موافقم??.
اما‌انصافا زیباست

Genesis

در برابر سونی رقیبش حرفی نداره بزنه
البته خشگل تره این

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)