حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس لپ تاپ 2 با نسل هشتم پردازنده های اینتل و رنگ مشکی مات معرفی شد

سرفیس لپتاپ محصول جدید مایکروسافت است که حالا تازه به نسل دوم خود رسیده است. پس از سرفیس پرو 6 نوبت به سرفیس لپ تاپ 2 رسید که با نسل هشتم پردازنده های اینتل و رنگ مشکی مات معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس لپتاپ پس از توجه مایکروسافت به علاقه کاربران در جهت استفاده از دستگاهی که واقعا فرم فکتور “لپتاپ” را داشته باشد، تولید شد. حقیقتا یک کیبرد همیشه متصل و مستحکم خیلی مهم است. آن هم چه بهتر که مایکروسافت عنوان می کند تایپ کردن روی کیبرد جدید سرفیس لپتاپ 2 سریع تر و ساکت تر است! حالا سرفیس لپتاپ در نسل دوم خود است و به جز رنگ های قرمز و آبی، رنگ مشکی مات نیز به آن افزوده اشت.

قیمت سرفیس لپتاپ 2 برابر 899 دلار است که نسب به نسل قبلی خود 100 دلار ارزان تر شده است. این لپتاپ تاریخ 24 مهرماه به فروش خواهد رسید. مدل پایه متاسفانه 4 گیگابایت حافظه رم دارد اما نسبت به قیمت ارایه شده، بد نیست. اما از نظر مشخصات سخت افزاری بد نیست اشاره کنیم که چیپست های نسل هشتم اینتل در قلب آن می تپند.

نمایشگر 13.5 اینچی سرفیس لپتاپ 2 بسیار روشن تر و کنتراستی تر است. عمر باتری سرفیس لپتاپ 2 به 14.5 ساعت خواهد رسید که تقریبا با تمام محصولات اپل در تصویر زیر مقایسه شده است:

متاسفانه عدم حضور پورت Type C اینجا نیز احساس می شود. با توجه به قیمت انتخابی برای سرفیس لپتاپ 2 می توان گفت بازار رقابتی تر از قبل خواهد شد. نظر شما چیست؟ سرفیس لپتاپ 2 یا سرفیس پرو 6؟ چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کیبرد اهمیت زیادی داره واقعا و با حرفتون موافقم
این رنگ هاش چقدر جالبه ولی نمی دونم با حس گرم پارچه ایش کنار میاد آدم یا نه

Peiman

مشکی مات ???

bugatti2018

واقعا محصول عالی هست بخصوص رنگ مشکی ! خیلی به دردم میخوره این محصول ، انشالله بتونم این نسلش رو با یه کانفیگ خوب بخرم ، البته اگه دلار باهامون راه بیاد. مرسی ترنجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)