حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو 6 رسما معرفی شد: قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

بالاخره مایکروسافت خانواده محصولات سخت افزاری خود یعنی سرفیس ها را به روز کرد. مشخصا محصول اصلی و متمرکز آن ها سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) است. در بامداد چهارشنبه 11 مهرماه سرفیس پرو 6 رسما معرفی شد و می توان آن را اینطور توصیف کرد: “قدرمندتر و در رنگ مشکی مات” در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تبلت جدید مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) با وزن 770 گرم و نمایشگر 12.3 اینجی می تواند تا 13.5 ساعت عمر باتری به شما بدهد که از یک روز کاری بسیار شلوغ هم فراتر است! حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت از نوع SSD خواهد بود. هر چند که طراحی ظاهری سرفیس پرو 6 با نسل های پیشین تفاوت زیادی ندارد اما طراحی آن دستخوش تغییر شده است. رنگ مشکی مات سرفیس پرو 6 می تواند جذاب ترین تغییر برای نسل جدید باشد، البته از نظر ظاهری!

عمر باتری سرفیس پرو 6 خیلی خوب است

نمایشگر سرفیس پرو 6 با چگالی تصویر 267PPi و بهترین کنتراستی که تا کنون مایکروسافت عرضه کرده همراه شده است. متاسفانه پورت Type C در این تبلت 2018 مایکروسافت حضور ندارد ولی خب خوشبختانه شاهد حضور پورت تمام سایز USB هستیم. قیمت سرفیس پرو 6 برابر 899 دلار برای مدل پایه است که ارزان ترنی سرفیس پرو در تاریخ خواهد بود و برای این قیمت یک چیپست Core i5 نصیب شما می شود. عرضه سرفیس پرو 6 از 24 مهرماه خواهد بود.

همچنین مقایسه های مفصلی از بالاتر بودن توان و بهتر بودن نمایشگر سرفیس پرو 6 نسبت به مک بوک ایر 13 می شود، باید گفت که مک بوک ایر 13 خیلی وقت است به روز نشده مایکروسافت!

نظر شما درباره سرفیس پرو 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه مشکلی قشنگی و چه مقایسه های زشتی با محصولات اپل، سرتو بالا بگیر مایکروسافت، این مقایسه ها چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)