حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس استودیو 2 به عنوان سریع ترین سرفیس رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

پس از سرفیس پرو 6 و سرفیس لپتاپ 2 نوبت به یکی از جذاب ترین محصولات سخت افزاری دسکتاپی All in One می رسد، یعنی سرفیس استودیو 2مایکروسافت سرفیس استودیو 2 به عنوان سریع ترین سرفیس رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سرفیس استودیو 2 همانطور که در تیتر خواندید، سریع ترین سرفیس موجود در بازار لقب گرفته و این پر بیراه نیست، به هر حال در این غول بی شاخ و دم می توانید خیلی سخت افزار جای دهید! با نمایشگر سرفیس استودیو 2 آغاز می کنم، جایی که این نمایشگر بزرگ 28 اینچی با 13.5 میلیون پیکسل در آن جای خوش کرده است. این نمایشگر تا 500 نیت روشن تر یعنی 38٪ از نسل قبلی خود است و 22٪ کنتراست بیشتری دارد. همچنین تا 4096 سطح فشار را شناسایی خواهد کرد.

سرفیس استودیو 2

سرفیس استودیو 2

به لطف چیپست Nvidia با معماری Pascal تا 50٪ قدرت گرافیکی بیشتری در سرفیس استودیو 2 ارایه می شود. این قدرت بسیار توانمند رندر ویدیو و بازی کردن است. به لطف پشتیبانی داخلی از ارتباط بی سیم با دسته کنترل Xbox One می توانید با آن بازی هم بکنید.

خوشبختاه مایکروسافت در بخش سخت افزاری به استفاده از حافظه هیبریدی پایان داده و 2 ترابایت حافظه داخلی SSD را به کاربران می دهد. موضوع مهم دیگر درباره قلم سرفیس استودیو 2 صحبت می شود که شناسایی چرخش، تشخیص 4096 سطح فشار و کمتری تاخیر در نوشتن / طراحی کردن را خواهد داشت.

نظر شما درباره سرفیس استودیو 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من سرفیس استودیو رو کلا محصول خیلی خفنی مییدونم و تنها محصولی هست که از مایکروسافت آرزوی خریدش رو دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)