حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس پرو مشکی مات در کنار سرفیس لپتاپ و سرفیس استودیو لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

شاید از خود پرسیده باشید امروز 10 مهرماه است و چرا هیچ خبری از کنفرانس مایکروسافت نیست؟! باید بگویم مراسم مایکروسافت تا ساعاتی دیگر (دقیقا 23:30 امشب) برگزار خواهد شد و این دومین شایعه درباره محصولاتی که در آن معرفی خواهند شد است. امشب مایکروسافت سرفیس پرو مشکی مات در کنار سرفیس لپتاپ و سرفیس استودیو لو رفته و در ادامه درباره آن ها صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پنج روز پیش بود که مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) کاملا لو رفت و تا حدودی متوجه شدیم که تغییر طراحی شگفت انگیزی در راه نخواهد بود. امشب نیز با این رندر جدید متوجه می شویم که فقط رنگ مشکی مات می تواند جذاب ترین بخش محصولات سرفیس 2018 مایکروسافت باشد.

گفته می شود که قرار است نسخه های مشکی مات سرفیس لپتاپ، سرفیس پرو و سرفیس استودیو امشب رونمایی شوند. خب موضوعی که مشخص است قطعا سخت افزار جدید نیز در قلب این دستگاه ها خواهد تپید اما طراحی کلی همین چیزی است که در نسل های فعلی می بینیم.

هر چند اگر درباره پروژه اندرومدا مایکروسافت کمی صحبت شود و یا حتی دستگاه افسانه ای مایکروسافت رونمایی گردد، می تواند از خسته کننده بودن مراسم بکاهد! نظر شما چیست؟ رنگ مشکی مات را مثل ما دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

مشکی اساسا رنگ عشقه و بس!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)