حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) بار دیگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بیش از یک ماه پیش بود که شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) با طراحی شبیه به Oppo Find X لو رفت و به صورت کلی ما شایعات فراوانی درباره شیائومی می میکس 3 در ترنجی خوانده ایم. امروز اما شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) بار دیگر لو رفته و اطلاعاتی جالبی را به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ابتدا این ویدیو کوتاه از نحوه مکانیسم کشویی و باز شدن دوربین سلفی شیائومی می میکس 3 است، ما شبیه به آن را پیش این نیز در ترنجی دیده بودیم. به نظر می رسد شیائومی حالت دستی را به حالت خودکار ترجیح داده و به نظر تغییر بدی هم به نظر نمی رسد. به صورت کلی شاهد محبوب شدن طراحی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) در بین دیگر تولیدکننده های چینی هستیم و دیروز هم در ترنجی دیدیم که لنوو زد 5 پرو با طراحی شبیه به اوپو فایند ایکس 9 مهرماه رسما معرفی می شود.

حالا اما تصویر دیگری نیز از شیائومی می میکس 3 منتشر شده که هر چند موضوع خاصی را به جز حضور یک دکمه اختصاصی اضافی در سمت چپ دستگاه به ما نشان نمی دهد. این می تواند مربوط به فعال کردن دستیار هوشمند صوتی گوگل یا مورد دیگری مثل Xiao AI باشد. شاید هم مثل بلک بری اساسا یک دکمه قابل تعریف کردن باشد.

حاشیه های لبه بالا و بقل ها به اندازه یکدیگر است و این جذاب است اما به نظر می رسد لبه پایین هنوز حاشیه خود را حفظ کرده باشد. به نظر می رسد در نهایت شیائومی دوربین سلفی را از این لبه پایین برداشته و برای کاربرد بهتر، به مکانیسم کشویی اوپو روی آورده است!

نظر شما چیست؟ شیائومی می میکس 3 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

مکانیزم اوپو رو‌ بیشتر میپسندم تا دیگر شرکتا

Shiral

بنظرم عالیه

علی شیخ زاده

پدر گوشی های بی حاشیه

peugeot2

حتی ده میلیونم باشه حاضرم بخرم
سری Mix قابل احترامه

Mortazavi

امیدوارم حاشیه پایین از بین رفته باشه

BeFair

ببینیم نسل سوم می میکس روی نسل اولشو سفید می کنه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)