حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) با طراحی شبیه به Oppo Find X لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، شیائومی

ما درباره شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) شایعات زیادی شنیده ایم و می دانیم که احتمالا باید 24 شهریور یعنی 3 روز بعد از رونمایی از آیفون های 2018 منتظر رونمایی از ان باشیم. امروز اما شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) با طراحی شبیه به Oppo Find X لو رفته که در ادامه با هم درباره آن گپ می زنیم، با ترنجی همراه باشید.

بیش از دو ماه پیش بود که شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با دوربین سلفی پاپ آپ طور لو رفت و ما تقریبا انتظار چنین طراحی را داشتیم. حالا به نظر می رسد شیائومی می خواهد کمی پیشرفته تر عمل کند. لطفا یک بار دیگر اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) را به یاد بیاورید. طراحی بالاجهنده آن برای دوربین ها و سیستم تشخیص چهره بعدی کاملا ما را جلب خود کرده است هر چند که این سیستم ایرادهای خود مثل عدم ضد آب بودن و ریسک خرابی به دلیل مکانیکی بودن طراحی را دارد اما جذاب است.

در مطلب قبلی خواندیم که آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) با طراحی شبیه به Oppo Find X و کایرین 980 به زودی معرفی می شود و این خود یک نشانه دیگر از موفقیت ایده اوپو است. حالا و همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، به نظر می رسد شیائومی می میکس 3 نیز با همین طراحی ارایه می شود بخش بالاجهنده نسبتا بزرگی دارد.

حاشیه لبه پایین هر چند هنوز وجود دارد اما کمتر تمام دستگاه های دیگر (به جز آیفون X) است. به هر حال برندهای مختلف در حال سعی و خطا برای رسیدن به یک موبایل کاملا بدون حاشیه هستند و در همین حین تلاش می کنند که یک موبایل خمیده هم بسازند، شاید چیزی شبیه به تبلت های تاشو سریال West World که کاملا آینده نگرانه هستند!

نظر شما چیست؟ این در نهایت شیائومی می میکس 3 خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اصلا بعید نیست این باشه
جالبه

Amir Hossein

واقعا راهکار مناسبیو پیدا کردن این شرکتای چینی

آقای عطا.یی توی عنوان و متن به جای می میکس نوشتید می مکس.

saman1670

سلام.آقای عطا.یی،لطف کنید این پستو پوشش بدید.
https://www.androidpolice.com/2018/08/30/google-pixel-3-leaks-notchless-5-5-1080p-display-dual-front-cameras-variable-apertures/
پیکسل3 عادی نه ایکس ال،عکساش لو رفت،و توی مشخصاتش دیافراگم متغیر بین 2.2 و 1.8 دیده شده.خیلی خوشحالم.انصافا چه نسل پر تغییریه این پیکسل3.ای کاش اون ناچ ایکس الم نبود که شادیم تکمیل می شد.

Mortazavi

حالا که دیافراگم متغیر گذاشته چرا انقدر فاصلشون کمه ؟
بنظرم حداقل باید بین ۲.۴ و ۱.۷ باشه و کمتر از این حماقته

Peiman

حق با شماست ، من pixel 3 xl خونده بودمش

Mortazavi

این مدل عادیشه

علی شیخ زاده

اگه این می میکس ۳ باشه اون حاشیه پایین در حد ایفون ۱۰ فقط چون از کناره ها کاملا بی حاشیه هست ادم احساس میکنه حاشیه پایین زیاده در حالی که اگه مث ایفون ۱۰ در چهار جهت یک مقدار حاشیه داشت همه میگفتن کاملا بی حاشیه هست

Mortazavi

ایده باحالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)