حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ شیائومی می میکس ۳ 5G خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۷ رونمایی می شود اما نشد! آنها وعده رونمایی از نسخه 5G شیائومی می میکس ۳ را به بعدها موکول کردند و پس از معرفی رسمی اسنپدراگون ۸۵۵ حالا خبر می رسد که اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ شیائومی می میکس ۳ 5G خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان حدود ۳ ماه پیش بود که در ترنجی دستگاهی را دیدیم که به نظر می رسید شیائومی می میکس 3 با شبکه 5G باشد. حالا مشخص می شود آن خبر صحیح بوده و شیائومی می میکس ۳ 5G با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ را شاهد هستیم.

شیائومی می میکس ۳ 5G

شیائومی می میکس ۳ 5G

این شیائومی می میکس ۳ 5G است که اگر به نوار وضعیت آن نگاه کنید کاملا متوجه می شوید یک موبایل در حال توسعه است که رابط کاربری آن هنوز قدوقواره دستگاه نیست. همچنین همینجا می توانید اتصال به شبکه 5G را نیز ببینید.

دیروز در ترنجی خواندیم که به اعتقاد کوالکام تمام شرکت های اندرویدی تا پایان ۲۰۱۹ حداقل یک موبایل 5G خواهند داشت و این تصویر می میکس ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ است که از مودم X50 کوالکام استفاده می کند. حداکثر سرعت شبکه 5G با این مودم کوالکام تا ۲ گیگابیت است.

به این ترتیب لقب اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ نیز نصیب شیائومی می شود و خبری از انحصار ویژه برای سامسونگ یا برند دیگری نیست. نظر شما چیست؟ سال ۲۰۱۹ سالی است برای ترندهای متعدد که از زیرساختی ترین آن ها می توان به شبکه 5G اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

عالیه می میکس ۳ با قیمت بسیار خوب و فایو جی میتونه برای برند های گران قیمت یه هشدار باشه که پسفردا برای موبایل های ۵جی قیمت فضایی درنظر نگیرن

CAPCOM

عالیه کاملا رقابتی

vahid abedi

اگه چشمامون دروغ نگه

کایرین ۹۸۰ که ۶ ماه قبل تر تولید شده در امتیاز مموری اول شده بین چیپست ها

و در cpu دوم شده.

در انتوتو سوم شده.

حالا شاید چشمای من اشتباه میبینه

ادم منطقی و دوست دار تکنولوژی کسی هست که دز کنار نکات مثبت نکات منفی رو هم بگه و بالعکس

کلمات زیر مال افراد غیر علمی احساسی و متعصب هستش

بنجل

خز بودن

دیدین گفتم

من میدونستم

من نگفته بوذم

بقیه باید بوق بزنن.

و ……

یک فرد دوست دار تکنولوژی با اعداد و ارقام به تمامی جنبه ها اشاره میکنه و در کنار شمردن محاسن برند مورد علاقه خودش به نکات مثبت حریف هم اشاره میکنه.

اونم من معدود کاربرانی رو اینطوری دیدم

مثل رسول خان امین جان. جناب پویا و شیخ زاده و با عرض معذرت از بقیه دوستان که از کامنتهاشوون استفاده میکنم ولی حضور ذهن ندارم.

امیدوارم همه کاربران بدون تعصب با برند‌مورد علاقه شون از تکنولوژی لذت ببرن و دوستیها پایدار تر از دشمنی ها باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)