حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

دیشب بود که تیزر رسمی گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس منتشر شد و حالا نوبت به معرفی رسمی گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس است. این دو پایین رده جدید مشخصا نسخه های به روزتر و بالاتر از گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 هستند که چند ماه پیش رسما معرفی شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی رسمی به آن ها داشته باشیم.

گلکسی جی 6 پلاس

گلکسی جی 6 پلاس شباهت زیادی با گلکسی 4 پلاس دارند و تنها تفاوت در دوربین ها و حافظه ها دیده می شود. هر دو دستگاه نمایشگر 6 اینچی HD+ دارند، با یک پردازنده 4 هسته ای به فرکانس 1.4 گیگاهرتز (احتمالا اگزینوس 7570) مجهز شده اند و باتری هر دو نیز 3300 میلی آمپر است. سیستم عامل هر دو دستگاهنیز اندروید 8.1 است.

گلکسی جی 6 پلاس با حافظه رم 3 یا 4 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی ارایه می شود و این در حالی است که انتخاب های گلکسی جی 4 پلاس عبارت است از 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی که بد به نظر نمی رسد.

دوربین اصلی گلکسی جی 6 پلاس یک دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی است که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. مشخصا دوربین 5 مگاپیکسلی فقط برای ثبت دوربین پرتره استفاده می شود و اپتیک متفاوت ندارد.

شاید قابل تامل دیگری را بتوان بین گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس عنوان کرد که حضور حسگر اثرانگشت در گلکسی جی 6 پلاس و عدم حضور آن در گلکسی جی 4 پلاس است. در حقیقت گلکسی جی 4 پلاس فقط در امریکا حسگر اثرانگشت حضور خواهد داشت. بد نیست یادآوری کنیم حسگر اثرانگشت گلکسی 6 جی پلاس روی لبه دستگاه قرار گرفته است.

گلکسی جی 4 پلاس

یکی دیگر از تفاوت های گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس را می توان در رنگ سوم دانست که در گلکسی جی 6 پلاس همانطور که قبلا گفته شد، رنگ قرمز است و در گلکسی جی 4 پلاس رنگ صورتی دیده می شود. دوربین اصلی تکی گلکسی جی 4 پلاس یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

از نظر ارتباطی باید بگوییم LTE Cat.4 به همراه وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 4.2 به همراه GPS از دیگر مشخصات این دو موبایل پایین رده است. داشتن NFC بستگی به بازار مورد عرضه دارد. همانطور که حدس می زنید درباره جنس بدنه صحبتی نشده است و احتمالا پلاستیکی باشد.

قیمت گلکسی جی 6 پلاس حدودا 239 دلار و قیمت گلکسی جی 4 پلاس حدودا 189 دلار است و این نشان از ورود موبایل های کم حاشیه سامسونگ به رده قیمتی زیر 200 دلار است که می تواند به این شرکت در فروش بهتر بیشتر کمک کند. نظر شما چیست؟ این دو دستگاه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

راضیم کلا سیاستش رو عوض کرده و قیمت هارو شدیدا کاهش داده و ابن سیاست جدید سامسونگ جایگاه اولی رو تا چند سال دیگه دوباره تصویب میکنه.

علی شیخ زاده

ولی بازم در مقابل میانرده های چینی گران هستن و فکر میکنم با این قیمت ها گوشی های خیلی بهتری از شیاوومی و هواوی میشه خرید

Naranj

تا خیلی بهتر منظورت چی باشه. ظاهر یا باطن؟ قیمت تنها یا قیمت متناسب با کیفیت؟

علی شیخ زاده

قیمت ظاهر باطن کیفیت مشخصات همه چیز هرچی که فکرشو بکنید از این بهتر هستن
چرا شماها فکر میکنید سامسونگ خداست؟
الان رم ۲ و حافظه ۱۶ حتی واسه یه پایین رده شبیه جوکه

قیمتشون رو خیلی خوب زده.

Mortazavi

اولش گفتم سامسونگ هم دیوونه شده و امسال چنین پایین رده حقیری مثل جی۴پ تولید کرده و هیچکس نمیخردش
ولی بعد دیدن قیمت کلا نظرم عوض شد و حالا به سامسونگ بابت تولید دستگاهی با قیمت کمتر از ۱۹۰دلار تبریک میگم
با توجه به رم۲ و حافظه ۱۶ گیگ(مثل اس۵) این دستگاه از پس کارهای روزانه و شبکه های اجتماعی برنامه و بازی های سبک بر میاد و خوب دوربین بظاهر خوبیم داره این گوشی یکی انتخاب مناسب برای رفع حاجت روزانست

Mortazavi

بهتر بدونید اگه قیمتش تو ایران میشه کمی پایینتر از ۳میلیون تومان یا ۳۰میلیون ریال وجه رایج مملکت:))))
پارسال با این پول گوشی با توانایی فیلمبرداری و رزولوشن صفحه 4k hdr و رم۴ و فیلمبرداری ۱۰۰۰فریم بر ثانیه و پردازنده خدا میخریدیم.
چقدر ما خوشبختیم

دکتر رسول آریان

آفرین. یعنی الان ما نمیدونستیم که ارزش پولمون کم شده. ممنون بابت یادآوری.

chalton

تمام خبرها با مرتضوی،نامی که میشناسید و به ان اطمینان ندارید.

دکتر رسول آریان

میخواد تعداد کامنتاش زیاد بشه. با من کل کل داره بنده خدا.

chalton

صبح اومدم دیدم ساعت نزدیک 4 صبح کامنت گذاشتی بعدش مرتضوی ساعت 5 صبح اومده کامنت گذاشته?عجب خدایا??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)