حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در تلاش است تا با ارایه متفاوتی از میان رده و پایین رده ها بتواند سهم بیشتری از بازار را در تصاحب خود نگاه دارد. گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 چند ماه پیش معرفی شدند و حالا به نظر می رسد که باید منتظر معرفی گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس باشیم. امروز تیزر رسمی سامسونگ هند به سه ویژگی اصلی این دو پایین رده جدید سامسونگ اشاره دارد، با ترنجی همراه باشید.

اولین ویژگی را که پیش از این هم شایعه آن البته با نام گلکسی جی 6 پرایم را شنیده بودیم، حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه است. این همان روشی است که اولین بار سونی از آن استفاده کرد و حالا شرکت هایی مثل موتورلا یا ریزر هم به آن روی آورده اند. سامسونگ یکی دیگر از این شرکت ها خواهد بود که با کم حاشیه شدن نمایشگر و عدم تمایل به قرار دادن حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی، لبه گلکسی جی 6 پلاس و احتمالا گلکسی جی 4 پلاس جایگاه این حسگر مفید خواهد بود.

دومین موضوع قطعا نمایشگر کم حاشیه که سامسونگ به آن Infinity Display می گوید است. گلکسی جی 4 نمایشگر کم حاشیه نداشت و مشخص نیست که گلکسی جی 4 پلاس هم این ویژگی را داشته باشد (همینطور برای حسگر اثرانگشت یا ویژگی بعدی) اما گلکسی جی 6 پلاس قطعا با نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18.5:9 عرضه خواهد شد.

سامسونگ ویژگی AR Emoji را معرفی کرد و در نوع خود جالب بود. حالا این شرکت ویژگی Emotify را معرفی کرده که شبیه به مموجی اپل است، در حقیقت کارکتر روی سر شما قرار می گیرد و می توانید خلاقیت خود را بروز دهید. قطعا حضور چنین ویژگی روی یک موبایل ارزان قیمت پایین رده مثل گلکسی جی 6 پلاس می تواند جذاب باشد.

تاریخ 25 سپتامبر برابر با 3 مهرماه شاهد عرضه گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس خواهیم بود. نظر شما چیست؟ به نظر موبایل های جذابی می توانند باشند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

می تونه دستگاه جالبی باشه، به خصوص اون سامسونگ Emotify

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)