حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 6 پرایم (Galaxy J6 Prime) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم سامسونگ در حال توسعه گلکسی جی 6 پرایم است. امروز رندرهای دقیقی از آن لو رفته که به احتمال بالایی صحیح باشد. در ادامه به ترنجی همراه باشید تا نگاهی به یک میان رده دیگر سامسونگ داشته باشیم.

سامسونگ گاهی قواعدی را برای دستگاه های خود مشخص می کند اما بعدا آن ها را زیر پا می گذارد! مثلا ما می دانیم خانواده پرایم گلکسی جی (Galaxy J Prime) با نمایشگر LCD ارایه می شوند اما در این شایعه می شنویم که گلکسی جی ۶ پرایم (Galaxy J6 prime) با نمایشگر AMOLED مجهز خواهد شد. این عجیب است اما همچنین عنوان می شود که شاید این دستگاه با نام گلکسی جی ۶ پلاس نیز برای برخی بازار ها عرضه شود!

صحبت از نمایشگر شد و بد نیست بدانید نمایشگر گلکسی جی ۶ پرایم احتمالا ۶ اینچی و HD+ است. این نمایشگر کم حاشیه و با نسبت ۱۸:۹ ارایه می شود که سامسونگ به آن Infinity Display می گوید. دوربین Galaxy J6 prime دوگانه خواهد بود و درباره رزلوشن آن صحبتی نشده است. دوربین سلفی همراه با فلاش خواهد بود که البته این هم از عادت های خانواده پرایم گلکسی جی نیست!

حتما شما هم دقت کرده اید که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار ندارد و البته قاب جلویی هم از آن تهی است! پیش از اینکه بابت حدس نداشتن حسگر اثرانگشت نامید شوید یا برای حدس داشتن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بیش از حد خوشحال، باید بگوییم منبع خبر می گوید حسگر اثرانگشت گلکسی جی ۶ پرایم (Galaxy J6 prime) روی کلید قفل در سمت راست دستگاه خواهد بود (مانند موبایل های قدیمی سونی). اینکه حسگر اثرانگشت در لبه دستگاه باشد بد نیست اما اینکه با کلید قفل یکپارچه باشد موضوع دوست داشتنی نیست.

برای مشخصات سخت افزاری گلکسی جی ۶ پرایم یا پلاس باید بگوییم اسنپدراگون ۴۵۰ به جای اگزینوس ۷۸۷۰ استفاده خواهد شد و انتخاب های ۳-۳۲ یا ۴-۶۴ گیگابایت برای حافظه رم یا داخلی برای آن محتمل است.

نظر شما چیست؟ گلکسی جی ۶ پرایم برای شما معنایی دارد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

درک سامسونگ داره برام سخت میشه دیگه

دکتر رسول آریان

چرا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)