حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 در ایران رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی جی ۶ با رابط کاربری One UI 2.0 رسما ارایه شد. این آپدیت در پاناما عرضه شده بود و حالا به لطف کاربران ترنجی می دانیم که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 در ایران هم رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 ایران

همانطور که در اسکرین شات های بالا ارسالی از کاربران ترنجی آقایان رحمت و حسین می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی J6 در ایران رسما ارایه شده است. این به روزسانی با حجم حدود ۱.۳ گیگابایت ارایه می شود. علاوه بر جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید شما به رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ هم مجهز خواهید شد. وصله امنیتی همراه این آپدیت برای ماه گذشته میلادی است. جالب توجه است که این دستگاه دو آپدیت اساسی سیستم عامل را از سامسونگ دریافت کرده و حالا روی رابط کاربری جدید شرکت قرار دارد.

این آپدیت به صورت OTA در ایران ارایه شده است و اگر هنوز نوتیفیکیشن ارایه این آپدیت برای شما نیامده است می توانید از مسیر تنظیمات > آپدیت نرم افزاری، به صورت دستی آن را چک کنید. اگر اینجا هم ارایه نشده بود نگران نباشید و شاید بین ۱ هفته تا ۱ ماه طول بکشد که آپدیت برای همه کاربران ارایه شود.

همچنین آپدیت رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام One UI 2.0 نیز به دستگاه شما خواهد آمد.

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

شما گلکسی J6 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

جالبه!

Mahdi

عاشقتم گلکسی جشش

Mahdi

به گاو ینجه ندهیم

Milad7

عجیبه که این گوشی ارزان 2 تا نسخه اندروید گرفته!!!!

Milad7

س ی ن ا اندروید 10 برای A9 2018 رام ایران هم منتشر شده…

Alireza3000

یه جی ۶ رم ۳ دیروز آپدیت کردم الان داغون شده خیلی گوشی سنگین شده و همش لگ میزنه مخصوصا تو برنامه دوربین که افتضاح

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)