حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی میت ۲۰ پرو DC Dimming را ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی قابلیت DC Dimming را با یک آپدیت جدید به گوشی هواوی میت ۲۰ پرو اضافه کرد. این قابلیت٬ فشار وارده به چشم از سوی نمایشگر را کاهش می‌دهد. آپدیت هواوی میت ۲۰ پرو DC Dimming را ارایه می کند و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت هواوی میت ۲۰ پرو

هواوی آغاز به انتشار به‌روزرسانی EMUI 9.1 برای گوشی هواوی میت 20 پرو کرده است. این نسخه از رابط کاربری سفارشی هواوی چندی پیش برای گوشی‌های سری P30 این کمپانی نیز ارسال شده بود. آن همچنان بر پایه‌ی اندروید 9 پای است٬ اما قابلیت‌های اضافه‌تری را نظیر فایل سیستمی جدید ٬EROFS قابلیت GPU Turbo 3.0 و حالت جدید Moon برای دوربین پشتی را به ارمغان میاورد.

از امروز٬ آپدیت جدید میت 20 پرو یک مورد اضافه‌تر را نیز ارائه می‌کند. ما در مورد فناوری DC Dimming صحبت می‌کنیم. هواوی آغاز به ارائه‌ی این قابلیت که روز به روز نزد کاربران محبوب‌تر می‌شود٬ به گوشی‌های مجهز به نمایشگر OLED کرده است. DC Dimming فشار وارده از سوی نمایشگر به چشم را کاهش می‌دهد. این کار که با کاهش مستقیم ولتاژ صفحه انجام می‌شود٬ برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند مناسب است. عملکرد این قابلیت با قابلیت PWM متفاوت است. PWM پهنای پالس نور را برای کنترل نور تغییر می‌دهد که فقط روی چشم برخی از کاربران جواب می‌دهد.

اما DC Dimming متفاوت عمل می‌کند. اگر بخواهید این قابلیت را پس از به‌روزرسانی روی گوشی میت 20 پرو خود فعال کنید٬ باید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته٬ سپس به مسیر Display > Eye Comfort > Flicker Reduction بروید. این به‌روزرسانی نسخه‌ی رابط کاربری گوشی شما را به EMUI 9.1.0.135 ارتقاء می‌دهد. در حال حاضر آن در چین منتشر شده و طی روزهای آینده تمام صاحبان میت ۲۰ پرو در سراسر جهان می‌توانند آن را دریافت کنند.

شما هواوی میت ۲۰ پرو دارید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با 2 روز تاخیر پوشش دادید!

amir_galaxy

عجب دوربینی داره خدایی نوت ۱۰
پودر کرد پی ۳۰ رو
پی ۳۰ جلوش انگار گوشی ۲۰۰ تومنیه
واقعا اختلاف امتیاز باید یدونه باشع به نظرتون؟
چه داینامیک رنج فوق العاده ای داره نوت ۱۰
https://youtu.be/4obM8KbMHoI

amir_galaxy

اقای عطایی پوشش بدین این مقایسه رو

nima.1987

که چی؟!
زیر هر پست مربوط به هواوی این لینکارو میفرستی 😐

m.b

رفیق چالتونه…
ولشون کنید این روان‌پاک هارو… 😅👌

_V_

البته اس۱۰ پلاسم همین جریان بود…
فقط بوکه و پرتره فکر کنم فرق داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)