حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) اولین موبایل اندروید Go سامسونگ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

اولین بار حدودا 3 ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اولین موبایل اندروید Go سامسونگ گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) خواهد بود. برای مدت زیادی است که ما این موضوع را می دانیم و بالاخره امروز سامسونگ از گلکسی جی 2 کر رونمایی کرده است. دستگاهی که تنها یک تفاوت با تصورات ما دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن بیشتر آشنا شویم.

Galaxy J2 Core

Galaxy J2 Core

نمای پشتی گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) همان نمای قابل انتظار است. یک دوربین، بدون حسگر اثرانگشت و یک بلندگو به رسم موبایل های پایین رده سامسونگ (البته جدیدها) بلندگوی تکی کنار قاب دوربین! اینجا موضوع زیادی برای صحبت وجود ندارد مگر اینکه مشخصات دوربین تکی 8 مگاپیکسلی را بگوییم که به جز همین 8 مگاپیکسلی بودن مشخصات قابل ذکر ویژه دیگری ندارد!

زیر این قاب پلاستیکی که باز هم می شود، یک باتری 2600 میلی آمپری وجود دارد و البته اگر کمی عمیق تر شویم، چیپست اگزیوس 7570 (14 نانومتری) را با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی می بینیم.

Galaxy J2 Core

Galaxy J2 Core

نمای جلویی تنها تفاوت است که با دانسته های ما وجود دارد. این تفاوت مربوط به حذف دکمه فیزیکی هوم است و به این صورت سامسونگ رسما دیگر موبایل یا تبلت جدیدی ندارد که دکمه هوم داشته باشد! لوگو سامسونگ نیز از لبه بالا به لبه پایین منتقل شده است. گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) از امروز در هند و مالزی عرضه می شود و به زودی به بازارهای دیگر می رسد.

اینجا برای گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) یک نمایشگر 5 اینچی TFT با رزلوشن کمتر از HD (دقیقا 540*960 پیکسل) داریم که نمی دانم اصلا چرا باید در سال 2018 شاهد چنین نمایشگری باشیم اما هستیم!

ما می دانیم که اندروید گو (Android Go) چه سیستم عاملی است. به صورت خلاصه و مفید باید گفت سیستم عامل اندروید گو (Android Go) بهینه سازی های ویژه ای داشته که حجم کمتری نیاز داشته باشد و موبایل هایی با حافظه داخلی 4، 8 یا 16 گیگابایت و حافظه رم 0.5 یا 1 گیگابایت نیز به خوبی بتوانند آن را اجرا کنند. حالا سامسونگ با گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) به این بازار ورود کرده است اما سوال اینجاست که با وجود موبایل های 100 دلاری از آنر که حتی دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه و مشخصات جذاب دارند، دسته بندی اندروید Go با این سخت افزار دقیقا چه معنایی دارد؟

نظر شما چیست؟ گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

چرت

BeFair

بی دلیل برای خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)