حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل اندروید Go سامسونگ گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که اندروید گو (Android Go) چه سیستم عاملی است. به صورت خلاصه و مفید باید گفت سیستم عامل اندروید گو (Android Go) بهینه سازی های ویژه ای داشته که حجم کمتری نیاز داشته باشد و موبایل هایی با حافظه داخلی 4، 8 یا 16 گیگابایت و حافظه رم 0.5 یا 1 گیگابایت نیز به خوبی بتوانند آن را اجرا کنند. حالا به نظر می رسد که سامسونگ نیز به فکر تولید دستگاهی در این دسته بندی است و احتمالا اولین موبایل اندروید Go سامسونگ گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی جی 7 کر (Galaxy J7 Core)

گلکسی جی 7 کر (Galaxy J7 Core)

نمی دانم سامسونگ چرا با وجود استقبال زیاد از سری گلکسی جی 1 و به خصوص گلکسی جی 1 ایس این نام خوب را به روز نمی کند و ادامه نمی دهد. اکثر موبایل های پایین رده سامسونگ حالا با نام گلکسی جی 2 و یک یا حتی دو پسوند خاص نامیده می شوند! گلکسی جی 2 کر (Galaxy J2 Core) احتمالا اولین موبایل پروژه اندروید Go برای سامسونگ خواهد بود که مشخصات آن در بنچمارک بالا لو رفته است!

این مشخصات که برای دستگاهی به نام سامسونگ SM-J260 عنوان شده است چیپست اگزینوس 7570 و 1 گیگابایت حافظه رم را به ما یادآوری می شوند. هر چند این بخش از مشخصات اصلا جالب نیست اما اندروید 8.1 می تواند دوست داشتنی باشد و چون این دستگاه در پروژه اندروید Go است، اگر غیر از این بود جای تعجب داشت. تا کنون برندهای دیگری از جمله نوکیا، آلکاتل و ZTE محصولاتی با سیستم عامل اندروید Go معرفی کرده اند که نوکیا در این لیست پیشتاز بود اما اضافه شدن نام سامسونگ به این تولیدکننده ها کمی دور از انتظار می نمود.

شاید سامسونگ بتواند با گلکسی جی 2 کر و پایین نگاه داشتن قیمت در عین عملکرد مناسب، سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. نظر شما چیست؟ شما احتمالا از خریداران یک موبایل اندروید Go خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی وقته دوست دارم جایگزین جی 1 ایس بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)