حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) با اندروید 8.1 عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

به نظر می رسد که موبایل بعدی اچ تی سی (HTC) حتی پس از عرضه اندروید 9 (Android 9) با اندروید 8.1 عرضه خواهد شد. البته چرا که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) یک دستگاه میان رده است، این موضوع طبیعی باشد اما به هر حال در جدیدترین شایعه عنوان می شود که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) با اندروید 8.1 عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اچ تی سی یو 12 لایف

اچ تی سی یو 12 لایف

همانطور که می بینید در توییتی از LlabTooFeR که یک منبع نزدیک به اچ تی سی است، عنوان می شود که دستگاهی با کدنام Imagine Life که برای HTC U12 Life شناخته شده با اندروید 8.1 عرضه خواهد شد. خب این موضوع می تواند قابل هضم باشد اما بهتر بود که اندروید 9 یا همان اندروید پای را به صورت پیش فرض روی آن می دیدم.

موضوع جالب دیگر این است که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) یک دستگاه ODM است. قبلا در ترنجی خواندیم که گلکسی R و گلکسی P نیز به همین صورت تولید خواهند شد و اینکه اگر می پرسید ODM یعنی چه باید بگویم یعنی به این معنی که در کارخانه های اچ تی سی ساخته نمی شود، به نوعی شبیه به ساخت آیفون در فاکسکان و از این قبلی موارد! همچنان همه چیز مانند قبل خواهد بود، این یعنی لوگو و تمام موارد همان اچ تی سی است اما چنین انتخابی سبب می شود قیمت تمام شده آن کمتر باشد.

درباره مشخصات سخت افزاری دوربین اچ تی سی یو 12 لایف اگر بخواهیم صحبت کنیم باید ترکیب 16+5 مگاپیکسل را عنوان کنیم که به نظر می رسد دوربین دوم اپتیک متفاوت ندارد و برای افزایش کیفیت تصویر یا افکت بوکه استفاده خواهد شد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری HTC U12 Life می توان به چیپست اسنپدراگون 636، حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. باتری آن نیز 3600 میلی آمپر خواهد بود که امیدواریم عمر باتری امیدوارکننده تری نسبت به اچ تی سی یو 12 پلاس داشته باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12 لایف می تواند میان رده خوبی برای اچ تی سی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

بابت بی‌ربط بودن عذرخواهی می‌کنم؛
دوستان من چند روزی هست با آی‌پی ایران نمی‌تونم از گوگل‌پلی چیزی دانلود کنم.
می‌شه تست کنید و اطلاع بدید؟
با نت همراه امتحان کنید لطفا

MOYA

من مشکلی ندارم

Amin

مرسی

REZA

منم یک ساعت پیش برنامه هام و اپدیت کردم مشکل داشت با ای پی داخلی

Amin

آره

MOYA

بعداز اپدیت شدن باتری یو 12 پلاس خیلییی بهتر شده

mTAAHAAm

سلام
شما خریدین؟

REZA

مگه تو ایران اومده؟چه زود خریدین .چقد؟

MOYA

سلام فعلا تو ایران نیومده اگه بیاد هم فم نکنم زیر ده تومن باشه
من طبق ازمایش های سایت های خارجی گفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)