حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اچ تی سی یو 12 پلاس مشخص شد: ضعیف

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، عمر باتری

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U12 Plus) پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۸ این شرکت تایوانی است.  تایوانی ها امسال تصمیم گرفتند که فقط یک نسخه پلاس از پرچمدار خود رونمایی کنند و دلیل این تصمیم عجیب را می‌توان در این دانست که کاربران موبایل های با نمایشگر بزرگتر عمر باتری بهتر و دوربین دوگانه را نسبت به نسخه آزادی ترجیح می‌دهند. به این دلیل آنها ترجیح دادند که هزینه تحقیق و توسعه و تولید نسخه عادی را حذف کنند و فقط به آن نسخه ای که فروش بیشتر دارد فکر کنند. در ادامه می خواهیم با هم و در ترنجی ببینیم که آیا اچ تی سی یو ۱۲ پلاس می تواند یکی از اهداف ارائه خود یعنی عمر باتری خیلی خوب را ارضا کند یا خیر؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U 12 Plus) یک فبلت ۶ اینچی بوده که رزولوشن نمایشگر آن QHD+ در نظر گرفته است. این نمایشگر که پنلی از نوع Super LCD ۶ دارد از فناوری‌ HDR 10 نیز پشتیانی می کند. البته این مطلب درباره نمایشگر فبلت ۲۰۱۸ اچ تی سی نیست  ولی به این دلیل مشخصات آن را گفتیم که یکی از اعضای تاثیر گذار در مصرف انرژی خواهد بود. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ چیپستی است که در قلب اکثر پرچمدار های سال ۲۰۱۸ می تپد و نمی توان عمر باتری بد را به گردن آن انداخت.

به حجم باتری می‌پردازیم. باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس که حجم ۳۵۰۰ میلی آمپری دارد و در مقایسه با رقبایی مثل گلکسی اس 9 پلاس می‌توان گفت که این حجم باتری برای این اندازه نمایشگر می تواند منطقی باشد، هرچند که جا داشت حجم باتری بیشتری را در نظر می‌گرفتند. اما عملکرد این حجم باتری با این چیپست و این نمایشگر به چه صورت است؟  تست عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس از Gsmarena به قرار زیر است:

عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

خوب شما هم که حتما مطالب عمر باتری موبایل های مختلف را در ترنجی دنبال می کنید می دانید که این عدد و این خروجی برای عمر باتری یک فبلت به طور مشخص کم است و حتی می‌توان گفت ضعیف. اچ تی سی U۱۲ پلاس حتی کمتر از ۸ ساعت وبگردی  به شما می دهد که این واقعا کم است، هشت و نیم ساعت مدت زمان پخش ویدئو برای یک فبلت ۶ اینچی که وظیفه اصلی آن سرگرمی شما است قابل قبول نیست و مدت زمان مکالمه نزدیک به ۲۲ ساعت یک رکورد معمولی به حساب می آید.

همچنین در مجموع امتیاز ۶۴ ساعت یک امتیاز متوسط رو به پایین در تست باتری Gsmarena  به شمار می رود. متاسفانه واریز کند شارژ شدن باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس صحبتی نشده است اما اگر به یاد داشته باشید، پیش از این مطلب دیگری از منبع Phonearena درباره عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس صحبت کرده بودیم و در آن سرعت شارژ شدن دستگاه ۱۱۷ دقیقه عنوان شده بود که قابل قبول است. در مقیاس آن منبع نیز شاهد بودیم که عملکرد عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس خوب نیست. البته این موضوع خیلی عجیب نیست چون ما پیش از این نیز شاهد عمر باتری عجیب و ضعیف اچ تی سی U11+ نیز بوده ایم. 

نظر شما درباره فبلت ۲۰۱۸ اچ تی سی چیست؟ این عملکرد را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

این نشون میده فقط حجم باتری نیست که مهم هست

ya30n

سلام لطفا عمر باطری mi8رو بزارین ?

SHAHAB_MSD

بهتره مثل سامسونگ کيفيت صفحه نمایش رو شخصی سازی کنه.

mTAAHAAm

واسه ی پرچمدار خجالت آوره

خیلی بد!

REZA

خوب شد صبر نکردم تا این بیاد همین یو11 عالیه واقعا ،این امکانات به این باتری نمی ارزه

علی شیخ زاده

واقعا بده

siavash-t

واریز؟ واریز چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)