حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی اس 9 و کمتر از گلکسی نوت 8

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

خنده دار است، نه؟ یک بار دیگر تیتر را بخوانید: پیش فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی اس 9 و کمتر از گلکسی نوت 8! خنده دار است اما حداقل حقیقت دارد، حقیقت دارد اما اگر زاویه ویژه ای به آن نگاه کنید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم پیش فروش گلکسی نوت 9 چطور بوده و استقبال کاربران از آن چگونه است.

طبق گفته یکی از اپراتورهای مخابراتی محلی کره جنوبی، پیش فروش گلکسی نوت 9 برای آن ها حدود 30 تا 50 درصد بیشتر از پیش فروش گلکسی اس 9 بوده است و البته جالب تر اینکه این میزان پیش فروش تقریبا برابر 80٪ از تعداد پیش فروش گلکسی نوت 8 است. درباره استقبال از گلکسی نوت 8 خب مورد استثنایی وجود داشت و آن غیب یک ساله گلکسی نوت 7 است که سبب شده بود تمام مخاطبان خانواده گلکسی نوت که به روزترین دستگاه آن ها حالا گلکسی نوت 5 با دو سال قدمت بود، به فکر خرید گلکسی نوت 8 باشند!

گلکسی نوت 9 در مقابل هر چند باتری 4000 میلی آمپری دارد، حافظه داخلی آن 128 و 512 گیگابایتی است و قلم S Pen آن مکانیسم ارتباط بی سیم و شارژ بی سیم جذابی دارد اما آیا واقعا چقدر جذاب است و برای چه دسته از کاربرانی می تواند جذاب باشد؟ مطمئنا باید دارندگان گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 را از لیست خود خط بزنید!

به این صورت است که در کره جنوبی، خانه سامسونگ و جایی که مخطبان خیلی روی خوش به پرچمدارای جدید این شرکت نشان نداده اند، یک اپراتور محلی ادعای پیش فروش بیشتر گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی اس 9 را می کند که برای تیتر زدن رسانه های نزدیک به سامسونگ کفایت می کند!

سامسونگ در فروش گلکسی اس 9 افت ویژه ای دیده است و این در حالی است که آن ها امیدوار بودند گلکسی اس 9 بتواند رکورد فروش گلکسی اس 8 را بشکند. یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که سامسونگ می خواهد 12 میلیون گلکسی نوت 9 تا پایان سال 2018 بفروشد که این 2 میلیون دستگاه بیشتر از گلکسی نوت 8 در همین بازه است.

شما چطور فکر می کنید؟ من فکر می کنم گلکسی اس 10 و موبایل منعطف سامسونگ متفاوت و انقلابی به شدت مورد نیاز هستند و بازار دیگر کشش یک گلکسی اس 10 با طراحی شبیه به گلکسی اس 8 و اس 9 را ندارد! شما چطور فکر می کنید؟ سامسونگ به موقع دنده را جا میزند یا مثل ارایه ناموفق گلکسی اس 5 شاهد یک افت دیگر در تاریخ سامسونگ موبایل خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

پیش بینی میکردم از نوت ۸ کمتر باشه همونطور که تو متنم اشاره شد از چون بالاخره وقتی نوت ۷ منفجر شد کاربرای نوت ۵ ارتقا دادن خودشونو به نوت ۸ که ارتقای بزرگیه و الان احساس نیاز به خرید نوت ۹ ندارن مگر اونایی که هنوز نوت ۵ به قبل دارن یا کسایی که اولین بار میخوان نوت بخرن همین رو فروش نوت ۹ اثر منفی میزاره

ali.k77

البته نکته ی منفی هم برای پیش فروش نوت 8 وجود داشت. نسل قبلی این گوشی منفجر می شد.

Pouya

اره خب مردم کمتر اعتماد میکردن کلا این ماجرا خیلی به ضررش شد

Amin

مسلما سامسونگ کم گذاشت برای امنیت گوشی.
اما منطقی باشیم، باید ببینیم چطوری دل مشتریاشو دوباره به دست آورد.
اس۸ سامسونگ، انقلاب سامسونگ بود.
از همه نظر منقلب شد.
عالی شد!
تست ۸ مرحله‌ای باتری هم که اضافه کرد به پروسه‌ی کارش.
اگر واقع‌بین باشیم، باید جبران اون گندی که زد هم بپذیریم.
خودشو از دردسر بیرون آورد.
همچنان رتبه‌ی اول فروشو داره. و این یعنی مشتریاش اعتمادشونو از دست ندادن هیچ، بلکه بیشتر هم شده که اون موضوع رو به کلی فراموش کردن.

Pouya

امین جان من کاملا موافقم ببین سام کلا یه شرکتیه اشتباه که میکنه جبران میکنه اس ۵ رو به اون بدی طراحی کرد تو اس ۶ جبران کرد تو اس ۶ به خاطر ضخامت کم تن داد به دوربین بیرون زده و باتری ضعیف که انتقاد شد بهش و تو اس ۷ و اس ۷ اج جبران کرد البته اینا مثل ماجرای نوت ۷ اونقدر مهم نبودن اما چه بهتر که شرکت اشتباهی نکنه که بخواد جبران کنه انتقاد پذیری خوبه ولی چه بهتر که کاری نکنه که اصلا بهش انتقاد بشه که بخواد انتقاد پذیر باشه ولی موافقم سامسونگ با ماجرای نوت ۷ خیلی خوب برخورد کرد و مشتری هاشو نگه داشت اما من میگم اگه نوت ۷ نمیترکید سامسونگ الان بازم بیشتر فروش داشت همین الانم رتبه اولو داره و عالیه ولی عالی تر میشد البته شرکتاییم هستن که اشتباه میکنن و بار ها تکرار میکنن و جبران نمیکنن

Amin

خب پو.یا جان؛
دقیقا هم‌نظریم.
پس بحث برای چیه؟?
صحبت‌های شما هم کاملا صحیحه.

s.p.a.r.r.o.w

دیگه واقعا وقتشه گوشی های منعطف بیان به بازار. بنظرم دیگه طراحی گوشیا تقریبا به حد اخرش رسیده ؛ امسال هم که کلا فقط ترند صفحه نمایش کم حاشیه با ناچ مسخره بود. امسال هم دیدیم اکثرا تو باتری افت کردن. واقعا گوشی بدون حاشیه هیچ سودی به حال کاربر نداره، نسبت صفحه به بدنه همون 80 درصد کافیه ( یا حداکثر مث اس 9 و نوت 9) ؛ به شخصه باتری قوی و اسپیکر خوب جلوی پنل رو به نسبت صفحه به بدنه بالا رو ترجیح می دم.

Peiman

شما چطور فکر می کنید؟ من فکر می کنم گلکسی اس 10 و موبایل منعطف سامسونگ متفاوت و انقلابی به شدت مورد نیاز هستند و بازار دیگر کشش یک گلکسی اس 10 با طراحی شبیه به گلکسی اس 8 و اس 9 را ندارد!

بشدت موافقم با این قسمت

نوت همیشه طرفداراشو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)