حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی نوکیا برای مراسم 30 مرداد، معرفی مورد انتظارترین موبایل نوکیا

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

امروز توییتر رسمی نوکیا در توییتی مراسم 21 آگوست معادل با 30 مرداد را رسما تایید می کند و می گوید که معرفی مورد انتظارترین موبایل نوکیا در آن رونمایی خواهد شد. فکر می کنید این توصیف برای چه موبایلی باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شش ماه پیش بود که شایعه ای انقلابی درباره دوربین نوکیا 10 و دارا بودن 5 لنز احتمالا چرخان منتشر شد و پس از آن دوربین پنج تایی نوکیا 10 جدی تر شد چون تیزر رسمی زایس برای محصول انقلابی در زمینه دوربین موبایل را دیدیم. همچنین در شایعه ای دیگر خواندیم که نوکیا ۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد.

خب قطعا تا کنون متوجه شده ای که مورد انتظارترین موبایل نوکیا برای ما نوکیا 9 با دوربین چرخان دارای 5 لنز است اما کاملا بعید است که این دستگاه به این سادگی رونمایی شود و تنها 3 روز پی شاز معرفی آن شاهد ارایه دعوتنامه ای بی سر و صدا و بدون اشاره به ویژگی اصلی آن باشیم.

نتیجه چیست؟ این که مراسم 30 مرداد نوکیا احتمالا به ارایه نسخه جهانی خانواده نوکیا ایکس (Nokia X) بپردازد، دستگاه هایی که در چین معرفی شده اند و درحال حاضر به فروش می رسند اما در بازار جهانی خیر! شاید نوکیا فکر می کند واقعا جهانیان خیلی منتظر موبایل های دارای بریدگی نمایشگر کلیشه ای و بدون نوآوری خاص آن ها هستند!

قبلا در ترنجی برای شما نوشته بودیم که Nokia Xn ها با نام Nokia n.1 Plus که n شماره مدل است، در بازار جهانی رونمایی خواهند شد. به نظر می رسد که HMD نه به دنبال نوآوری ویژه بلکه صرفا به فکر فروش و کسب درآمد از برند نوکیا است!

شما چطور فکر می کنید؟ مراسم 30 مرداد نوکیا برای کدام دستگاه است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad70

با سلام !
من نوکیا 5 دارم نمیشه صرفا این حرف را زد که نوکیا فقط به دنبال فروش هست اگه اینطور بود نباید گوشی من اندرویید 8/1 داشته باشه .
گوشی ایکس 6 خیلی گوشیه خوب و به روزی هست من نمیدونم توقع شما از گوشی چیه کیفیت که همون کیفیت نوکیاست استفاده از لنز زایس هم که همون هست انتظار نداشتم ترنجی هم مثل بعضی سایت ها دنبال خراب کردن نوکیا باشه پدر من honor 8 liteداره رو اندرویید 7 مونده اون وقت نوکیا که 8/1 رو داده الان هم مشغول آماده کردن اندرویید 9 برای همه تولیداتش هست حتی نوکیا 3 اون وقت حرف از فقط دنبال فروش میزنید
برید نرم افزار مای دیوایس نصب کنید من که تعداد سنوسورهای موجود رو گوشیم رو زده بود 42 ولی برا گوشی پدرم این عدد 14 بود من نمیدونم کدوم بیشتر دنبال فروش هست
رو گوشی من چند سنسور ساخت شرکت بوش هست نوکیا همیشه نوکیا هست این برند رو باید دوست داشت

Mortazavi

نسبت قیمت به کیفیتش عالیه
نوکیا بزودی میانرده رو قبضه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)