حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویدیویی گلکسی نوت 9 منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تا تاریخ هجده مرداد و معرفی رسمی گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) تنها شش روز دیگر باقی است و کم کم تیزرهای رسمی منتشر می شوند. امروز یک ویدیو 10 ثانیه ای کوتاه از شبکه اجتماعی چینی و برای چینی ها منتشر شده که هر چند اطلاعات ویژه ای به ما نمی دهد اما دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تیزر ویدیویی کوتاه گلکسی نوت 9، از گلکسی نوت اول تا گلکسی نوت 8 را مروری بسیار سریع می کند و گلکسی نوت 7 را سعی می کند چنان بنماید که گویی از ابتدا وجود نداشته است، هفتِ بیچاره!

همانطور که گفتیم اطلاعات خاصی در این تیزر دیده نمی شود اما مشخصا نشان می دهد سامسونگ برای بازار چین اهمیت ویژه ای قائل است و تیزر ویدیویی مخصوص به خودشان را ارایه کرده است، هر چند ساده و کوچک! تا کنون حتی پیش فروش گلکسی نوت 9 در برخی بازارها آغاز شده و این خود برای ما کمی عجیب است که چطور ممکن است. همانطور که در تصویر زیر که یک تیزر رسمی دیگر از گلکسی نوت 9 بوده و خود دستگاه در تصویر مشخص است می بینید، پیش فروش برای سامسونگ نیوزلند آغاز شده است:

تیزر رسمی گلکسی نوت 9

تیزر رسمی گلکسی نوت 9

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هجدم روز خوبی برای خانواده گلکسی نوت و سامسونگ باشد؟!

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوت ۸ شده ۸ میلیون.
توی دیوار کار کرده نوت ۸ رو گذاشتن ۵.۵ تا ۶ تومن. وسوسه شدم بفروشم. قیمت بزنم ۵ تومن رو هوا بردنش. یه میان رده بخرم، بعد با بقیه اش برم دلار بخرم‌.

به نظرم وقتی نوت ۹ بیاد بازار، احتمال داره یه مقدار نوت ۸ افت کنه‌. نظرتون چیه نوت ۸ رو بفروشم، یه میان رده بخرم، با بقیه اش دلار بخرم؟

ali.k77

5 بفروشید و میان رده بخرید دیگه چیزی نمی مونه که . من xa2 میخواستم بخرم ۳ میلیون بود که الانم باید گرون تر شده باشه به هر حال هر مدل ارزونی بخرید نهایتا ۳ میلیون براتون باقی میمونه
غیر از این ،این کار از نظر اخلاقی زیاد درست نیست مخصوصا شما که وضع مالیتون خوبه و اگه مسلمون باشید فکر می کنم (مطمئن نیستم) حرام باشه

دکتر رسول آریان

چه ربطی داره. دلار خریدن در حد ۳ میلیون مگه جرمه یا حرامه؟ طبق کدام قانون و طبق کدام اصول اخلاقی این کار مشکلی داره؟ اگر در سطوح کلان باشه، اشکال داره. ولی در سطح جزئی، حق هر کسی هست که دلش بخواد برای کسب منفعت،کالایی رو بخره که سود کنه یا به هر ارز دلخواهی پولش رو تبدیل کنه. مثلا من ۴ ماه پیش که گوشی رو حدود ۳.۵ خریدم و الان بخوام بفروشمش ۵.۵، این ۲ تومن سود من حرامه یا مشکلی داره؟ همه چی رفته بالا. کالای منم رفته بالا.

Naranj

کامنت قبلی رو جدی نگیرید.ولی سه میلیون تومان دلار ارزشی نداره.میشه 300 دلار

ali.k77

معیار های مختلفی برای اخلاق وجود داره . یک موردش اینه که ببینیم آیا اگر کار ما توسط بقیه و در سطح گسترده انجام بشه نتیجه اش چی میشه . نتیجه خرید و فروش دلار و سکه و مسکن و… چیزی جز ضرر به تولید و اقتصاد نیست .در دنیا معمولا با وضع قوانینی جلوی این جور کار ها رو می گیرند و سرمایه رو به سمت تولید می برند .
در مورد حرام و حلال بودن هم گفتم که اگر مسلمان باشید ( چون این قوانین مال اسلامه و ممکنه شما عقیده دیگه ای داشته باشید ) احتمالا (نه قطعا ) حرام باشه چون هر چیز غیراخلاقی در اسلام حرام هست.
من خودم به شخصه ترجیح میدم آقای آریان رو به عنوان مدیر یه استارتاپ ببینم که علاوه بر پیشرفت خودش باعث پیشرفت کشور و بهبود وضع مردمش میشه.

کهکشان

دور دوم تحریم ها تو راهه ! خود دلار هم میخواد تحریم بشه ! احتمالا کسایمم که دلار بخرن سرمایشون بر باد بره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)