حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۶ قرمز رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

دو روز پیش بود که در تیزری رسمی رنگ قرمز وان پلاس ۶ در تیزر رسمی تایید شد. در آن تیزر تاریخ 11 تیرماه یعنی امروز برای رونمایی مشخص شده و حالا امروز وان پلاس ۶ قرمز رسما رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را با هم ببینیم.

وان پلاس ۶ قرمز

وان پلاس ۶ قرمز

این وان پلاس ۶ قرمز است و همانطور که می بینید، حالا وان پلاس ۶ های براق و مات در تعداد برابر 2 به 2 ارایه شده اند! رنگ مشکی مات و سفید که مات بود و رنگ مشکی براق و قرمزی که براق انتخاب شده است. فریم آلومینیومی دستگاه نیز کاملا قرمز رنگ است. پنل جلویی وان پلاس ۶ قرمز مثل اکثر موبایل های کم حاشیه که بریدگی نمایشگر دارند نیز به رنگ مشکی در نظر گرفته شده است.

تیزر معرفی رسمی وان پلاس ۶ قرمز را در ویدیو کوتاه زیر می بینیم:

همانند تیزرهای پیشین وان پلاس که برای وان پلاس ۶ عنوان می کرد “سرعتی که شما نیاز دارید” برای رنگ قرمز نیز عنوان می کند، “قرمزی که شما نیاز دارید”!

گویا وان پلاس ۶ قرمز فقط در مشخصات 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم عرضه می شود

وان پلاس ۶ قرمز از هفته دیگر یا به عبارت بهتر از 10 جولای برای خرید در دسترس خواهد بود که قیمت آن 579 دلار خواهد بود. تفاوت قیمت با رنگ های عادی به دلیل این است که گویا وان پلاس ۶ قرمز فقط در مشخصات 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم عرضه می شود. در گالری تصویر زیر می توانید وان پلاس ۶ قرمز را از همه زوایا ببینید:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رنگ وان پلاس ۶ زیباست؟ تا کنون رنگ های وان پلاس ۶ عبارت اند از: مشکی مات، مشکی براق، سفید مات و قرمز براق که دو نسخه آخر در حافظه داخلی و رم بالا ارایه می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasghar.honarmand

من 10 روز پیش از سایت بست چاینا وان پلاس 6 نسخه 256 گیگ مشکی مات خریدم.امروز رسید ایران ولی گفتن 10 تا 15 روز طول میکشه تا از گمرک ترخیص بشه. خیلی تحقیق کردم. بعد از ایفون ایکس وان پلاس بهترین گزینه بود واسم

Peiman

میتونم بپرسم به چه قیمتی خریدید این موبایل رو؟؟

aliasghar.honarmand

من 4.999.000 تومن خریدم الان زده 5350

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)