حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس 9 قابلیت دو سیم کارت 4G همزمان را ارایه می کند

نوشته

5 سال قبل | 19 دیدگاه | سامسونگ

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) دو سیم کارت 4G همزمان خواهد داشت. پیش از آن هواوی Mate 10 یک گوشی دو سیم کارت 4G همزمان واقعی بود. حالا خبر می رسد که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هم قابلیت دو سیم کارت 4G همزمان را دارد و پس از آپدیت فعال می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

دو سیم کارت همزمان گلکسی اس 9

دو سیم کارت همزمان گلکسی اس 9

در حال حاضر اکثر موبایل های دو سیم کارت، حتی پرچمدارهای بازار تنها یک سیم کارت روی شبکه نسل چهارم (4G LTE) ثبت می شود و دیگری نهایتا روی شبکه نسل سوم (3G HSDPA) ثبت می شود. پس از نمونه هایی که بالاتر عنوان کردیم حالا به نظر می رسد که پرچمدار 2018 سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز از دو سیم کارت همزمان 4G پشتیبانی می کند اما به صورت پیش فرض در هنگام عرضه این قابلیت فعال نبود. گفته می شود هر دو مدل های چیپست اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 این ویژگی را پشتیبانی می کنند. در اسکرین شات بالا هم به نظر می رسد که اسکرین شات از هند منتشر شده است.

حالا گزارش می شود پس از آپدیت ماه می (May) توانایی ثبت دو سیم کارت روی شبکه 4G برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فعال شده است. گلکسی اس 9 پس از آپدیت با شماره ساخت G960FXXU1BRE5 و گلکسی اس 9 پلاس با شماره ساخت G965FXXU1BRE5 ارایه می شوند. البته شما همچنان می توانید سیم کارت دوم را جهت ذخیره باتری بیشتر روی 2G یا 3G نگاه دارید اما بهتر است برای آنتن دهی بهتر روی حالت خودکار قرار دهید.

هنوز درباره اینکه آیا هر دو سیم کارت هم از مکالمه با کیفیت روی شبکه 4G یا همان VoLTE یا HD Voice فعال را دارند یا نه مشخص نیست اما احتمالا داشته باشد. اگر شما هم گلکسی اس 9 یا گلکسی اس 9 پلاس دارید، چک کنید ببینید آیا این قابلیت به شما اضافه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

خیلی عالیه. این قابلیت سونی هم باید به گوشیاش بده ایکس زد1 سویچت میکنه فورجی انتن میپره سونی هم فکری به حالش نمیکنه خیلی بیخیاله

MR.CAMPER

نوش جون اونایی که این گوشیو دارن
………..
اقا این سیمکارتهای رایتل چجوریه؟
هم قیمتش
هم سرعت اینترنتش
و هم پوشش آنتنش
ارزش داره واسه اینترنت یکی بخرم یان با این سارق اول سر کنم؟

Mehdi69

رایتل اون زمان ک در انحصار بود سرعتش بالا بود الان ایرانسل سرعتش بیشتره ولی همراه اولم نزدیک به ایرانسله من ک هر سه رو دارم اما به دلیل وجود دانلود شبانه رایگان سه تا هفت در صورت داشتن بسته از همراه اول استفاده میکنم اگه همراه اول دانلود شبانه رو برداره از ایرانسل استفاده میکنم

mTAAHAAm

حالا دیگه سرعت همه به هم نزدیک شده مهم تنوع و بصرفه بودن که رایتل از بقیه گرونتره

Amin

آقای عطایی؛
بنده پچ می رو نصب کردم.
فقط افزایش امنیت بود، و حدود ۵۶ مگ حجم داشت.
چنین چیزی نبود توش.

* امکانات بسته به هر منطقه فرق داره.

من‌ این سرعت ها رو با شبکه 4.5G ایرانسل به دست آوردم. توی کرج. با آنتن پر.
http://uupload.ir/files/hzct_1.jpg

تفاوت بین ۴G و 4.5G ایرانسل خیلی زیاده.

در همون حال با دستگاه دیگه ای تست کردم، از ۲۵ مگابیت بر ثانیه بیشتر نمیشد. اما با دستگاه من به ۶۵ مگابیت بر ثانیه هم رسید. اگر همچین سرعتی رو از مخابرات بخوای، باید به جای ADSL سرویس VDSL بخری.

مودم گوشی من Cat 16 بود و مودم دستگاه مقابل Cat 4.

Amin

من تست کردم به ۹۶ مگابیت بر ثانیه دانلود، با ایرانسل رسیدم

دکتر رسول آریان

آره. یکی از دوستان گفت تا ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه هم تونسته سرعت داشته باشه‌. البته خودم ندیدم با چشم خودم.

Amin

عالیه.
اتفاقا هر محله ای که کاربرانش بیشتر وصل باشن به شبکه، سرعتش کمتره. محله های شلوغ سرعت کمتری دارن.

دکتر رسول آریان

زمان اتصال هم مهمه. من نزدیک ساعت ۹ شب تست کردم. بار ترافیک بالاس اون ساعات. شما چه ساعتی تست کردی؟ مثلا ۳ شب که نت خلوته، قطعا میشه به سرعت های بالاتر هم رسید.

Yohan

من چند هفته پیش سعی کردم با اینترنت4G گوشی خودم و هات اسپارت اینترنت 4G گوشی دوستم ثبت رکورد کنم با کمک دانلود Bosster گوشی. ولی تلاش من تفاوتی ایجاد نکرد!!!
کسی از دوستان آیا تست کرده این اتفاق رو ؟؟؟

Amin

من ساعت ۱۱ صبح اینا بود. چک کردم.
فردیس بود.
جالبه سرعتش بیشتر از کرج بود?

اتفاقا هر محله ای که کاربرانش بیشتر وصل باشن به شبکه، سرعتش کمتره. محله های شلوغ سرعت کمتری دارن.

Sajad

من تو خوزستان با شبکه 4.5G همراه اول تونستم به سرعت 87 Mbps هم برسم. البته همیشه اینطور نیست و گاهی تا نصف این سرعت کاهش پیدا میکنه.

pedram_01

سلام خیلی جالبه این گوشی هر دفعه داره منو سوپرایز میکنه ! و اینکه اخرین اپدیت برای من G965FXXS1ARE6 هستش و این قابلیت هنو فعال نیست برای من احتمالا یکم طول بکشه بیاد

pedram_01

خواهش این اپدیت امروز برای گوشیم امد به حجم 355 مگابایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)