حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری کی ۲ (BlackBerry KEY2) رسما ۱۷ خرداد رونمایی می شود، تایید دوربین دوگانه

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | بلک‌بری، تماشا کنید

حدود دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم بلک بری کی ۲ (Blackberry KEY2) تاریخ ۱۷ خرداد رسما معرفی خواهد شد و این داده جدیدی نیست اما این بار بلک بری یک تیزر ویدئویی منتشر کرده که موارد جالبی از جمله اولین دوربین دوگانه این برند تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در این تیزر ویدیوی کوتاه دیدید، دوربین دوگانه بلک بری کی ۲ (BlackBerry KEY2) رسما تایید می شود. بدین ترتیب بلک بری پیش از گوگل و پس از سونی و اچ تی سی این فناوری را که دو سال پیش در پرچمدارهای ال جی و هوآوی عرضه شد را به پرچمدار خود افزوده است. هنوز درباره مکانیسم دوربین دوم اطلاعاتی در دسترس نیست.

کیبرد فیزیکی نیز که انتظار آن را داشتم تایید می شود و مثلا روی این کیبرد یک کلید برای فراخوانی لیست برنامه ها وجود دارد. هنوز دلیل لزوم وجود آن مشخص نشده است اما در تیزر تبلیغاتی به شکل خاصی روی آن تاکید می شود.

بلک بری که حالا در تصاحب TCL است از فروش ۸۵۰ هزار عددی بلک بری کیوان (KeyOne) راضی است و به همین دلیل به فکر تولید نسل دوم این خانواده گرفته است. مسلما کیوان موبایل خوبی بود اما برای افراد خاص و در روزمره شاهد عملکردهای بهتر از آن هم بوده ایم.

حدودا ۲ هفته تا معرفی رسمی بلک بری کی ۲ (Blackberry KEY2) فرصت باقی مانده و به نظر می رسد که این شرکت بتواند دوباره مخاطبین خود را راضی نگاه دارد، اما جذب مخاطب جدید کمی سخت به نظر می رسد، شما چطور فکر می کنید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بلک بری هم فاتحه مع الصلوات شده. در سال ۲۰۱۷ کلا ۳ تا محصول تولید کرد. بلک بری Keyone، بلک بری Aurora و بلک بری Motion. روی اولی اسنپ دراگون ۶۲۵ گذاشت. روی دومی اسنپ دراگون ۴۲۵ و روی سومی اسنپ دراگون ۶۲۵.
دریغ از یک گوشی با اسنپ ۸۳۵. چیپست های سری ۴۰۰ و ۶۰۰ مخصوص پایین رده و میان رده هاس. چرا بلک بری از یک چیپست سری ۸۰۰ مخصوص بالارده در محصولات ۲۰۱۷ استفاده نکرد!
اینطور که در شایعات گفته شده، بلک بری Key2 هم قراره از اسنپ دراگون ۶۶۰ استفاده کنه، یعنی همچنان یک چیپست میان رده. ملاک تشخیص یک پرچمدار استفاده از یک چیپست پرچمدار هست، نه یک چیپست متوسط. به همین خاطر اینم داره به آخرهای عمرش نزدیک میشه.

از زمانی که لنوو چین شد صاحب موتورولا و از زمانی که TCL چین شد مالک بلک بری، پروژه به فنا رفتن این دو کمپانی آمریکایی کلید خورد. مخصوصا بلک بری که مشکلش حادتر هم هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)