حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری بلک بری کی ۲ (Blackberry Key2) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بلک‌بری، تست، عمر باتری

بلک بری کی ۲ میان رده جدید بلک بری برای سال ۲۰۱۸ است.‌ دستگاهی که عموماً مشهور است صاحبان کسب و کار و افراد خاص به دنبال آن هستند. این افراد همانند اکثر کاربران مسلما نیازمند به عمر باتری خوب هستند. سوال این است که آیا بلک بری کی ۲ می‌تواند عمر باتری خوبی را ارائه کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابیم.

خب! فعلا که انگلیس جلو است!‌ آ… ببخشید بلک بری کی ۲ همانند بلک بری کیوان از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. به لطف چیپست بهینه‌تر اسنپدراگون ۶۶۰ که با معماری ۱۴ نانومتری عرضه شده است و نمایشگری که کمی رزولوشن کمتر نسبت به نسل قبل دارد، شاهد مقداری پیشرفت در عمر باتری میان رده جدید بلک بری هستیم.

عمر باتری بلک بری کی ۲

عمر باتری بلک بری کی ۲

همانطور که در تصویر بالا میبینید بیشترین پیشرفت در عمر باتری بلک بری کی ۲ نسبت به بلک بری کی وان را می توان در مدت زمان مکالمه دانست. مدت زمان وبگردی کمی کمتر از یک ساعت پیشرفت داشته و مدت زمان پخش ویدئو تقریباً همانند نسل پیش است. به صورت کلی با امتیاز ۸۶ ساعت می‌توان گفت که عمر باتری بلک بری کی ۲ در سطح متوسط رو به بالا قرار می گیرد اما با توجه به مدت زمان وبگردی و پخش ویدئو که هردو حدوداً ۱۲ ساعت هستند نمی توان گفت که نگرانی زیادی از بابت عمر باتری با داشتن این دستگاه بلک بری و کاربر القا می شود.

البته نباید از یاد برد که منبع مطلب عنوان می‌کند که اگر شما یک کاربر پرمصرف هستید، بلک‌بری کی ۲ نمی تواند برای شما یک روز کامل را دوام بیاورد.

درباره مدت زمان شارژ شدن بلک بری کی ۲ می توان گفت که در مدت نیم ساعت می‌تواند تا ۴۷ درصد شارژ شود که میزان خوبی است. بلک بری به صورت نرم افزاری حالت هایی برای سریعتر شارژ شدن دستگاه در نظر گرفته که به زبان ساده می‌توان آن را روشن کردن حالت ذخیره نیرو در حین شارژ شدن دستگاه دانست تا دستگاه سریعتر شارژ شود.

نظر شما درباره عملکرد باتری بلک بری کی ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid1370b

آ… کردوسی برد
بد نیس باطریش فقط الکی الکی قیمتشون بالاس
مدل قبلی بالا ۳ میلیون

vahid1370b

معذرت کرواسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)