حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی بلک بری کی 2 (Key 2) مشخص شد: 17 خرداد ماه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | بلک‌بری

مدتی هست که درباره جانشین بلک بری کی وان (BlackBerry Keyone) شایعاتی می شنویم. از لو رفتن بلک بری آتنا (Athena) به عنوان اولین موبایل با دوربین دوگانه بلک بری تا اینکه خواندیم نام تجاری بلک بری آتنا، بلک بری کی 2 (Blackberry Key2) خواهد بود! همچنین تحت عنوان بلک بری آتنا تصاویری هم از آن در TENAA دیده شده بود. حالا اما اولین خبر رسمی رسمی درباره بلک بری کی 2 (Key 2) منتشر شده که چیزی نیست جز تاریه رسمی معرفی آن! دور هفدهم خرداد تقویم خود خط بکشید!

همانطور که در تصویر اصلی مطلب تیزر رسمی بلک بری، منتشر شده در توییتر این شرکت را می بینید با اشاره مستقیم به نام دستگاه یعنی بلک بری کی 2 (BlackBerry Key 2) تاریخ یک مراسم معرفی مشخص شده است. تاریخ 17 خرداد قرار است “یک سمبل دوباره متولد شود!” حال اینکه منظور از آن “سمبل” همان بلک بری کی وان (KeyOne) باشد که به نظر ما این توصیف برای آن زیادی است مگر اینکه منظور بلک بری پرایو باشد تا چنین توصیفی منطقی به نظر برسد ولی به صورت کلی باید توجه داشته باشیم که این یک “تبلیغات” است و انتظار شنیدن “حقیقت” را از آن نداریم!

به صورت مشخص بلک بری کی 2 (BlackBerry Key 2) همانطور که از اسمش پیداست، جانشین بلک بری کی وان یا همان کی 1 (Blackberry Keyone) خواهد بود. این نام گذاری من را به یاد وان پلاس وان و نسل بعدی آن یعنی وان پلاس 2 می اندازد، اینطور نیست؟

به صورت کلی و با حدسی کم خطا می توان گفت که احتمالا بلک بری کی 2 (Blackberry Key2) در دسته بندی میان رده های لوکس با چیپست اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 8 عرضه خواهد شد. درباره کیبرد فیزیکی نیز تقریبا هیچ شکی وجود ندارد! نظر شما درباره بلک بری Key 2 چیست؟ فکر می کنید بتواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peugeot2

دیگه گوشی خریدن جزو ارزو های دست نیافتنی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)