حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تجاری بلک بری آتنا، بلک بری کی 2 (Blackberry Key2) خواهد بود!

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

بله، همیشه همه چیز همانطور که شما فکر می کنید پیش نمی رود! چند ساعتی پیش درباره بلک بری آتنا صحبت کردیم و گفتیم که نام دستگاه شاید بلک بری آتنا نبوده و این کد پروژه باشد. در حقیقت حدس هایی درباره نام های بلک بری کی تو (Keytwo) و بلک بری کیوان 2018 (Keyone 2018) به ذهن می رسد. خب حقیقتا نام اول که کمی پرت است و نام دوم را می توان راحت تر پذیرفت. خب حالا مشخص شده که نام تجاری بلک بری آتنا، بلک بری کی 2 یا همان کی تو (Blackberry Key2) خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بلک بری Key2 بیشتر صحبت کنیم!

تصویر اصلی مطلب ابتدا برای ما گنگ بود. خب مشخصا سمت چپ خود دستگاه است و طراحی که برای آن انتظار داشتیم ولی سمت چپ چیزی را نشان می دهد که ابتدا فکر می کردیم مثلا لوازم جانبی خاص آن است! پس از خواندن متن شایعه دیدیم که باید به گوشه سمت چپ، قسمت سمت راست تصویر (آه خدا!) دقت کنیم. برای ساده تر شدن موضوع ما آن بخش اصلی را جدا کردیم و کافی است به تصویر زیر نگاه کنید:

بلک بری کی تو (Blackberry Key2)

بلک بری کی تو (Blackberry Key2)

بله! درست است که بلک بری هنوز خاص بودن خود را حفظ کرده است اما اثرات شرکت چینی TCL در آن آنچنان بدون نفوذ نبوده است. تصویری که سمت راست می بینید با بلک بری کی 2 (BlackBerry Key2) ثبت شده است و این را می توان از واترمارک گوشه پایین سمت چپ آن دید. بله! نام بلک بری کی 2 یا همان کی تو (Key2) توسط این شرکت ثبت شده است و برای پروژه ای که به صورت داخلی بلک بری آتنا شناخته می شد، برگزیده شده است. در حقیقت بلک بری کی 2 جایگزین بلک بری کی 1 یا همان کیوان است! این را می توانستیم از شباهت مدل های عددی نیز متوجه شویم جایی که شاهد بودیم مدل عددی این دستگاه BBF100-4 خواهد بود که با مدل عددی بلک بری کیوان BBB100-X شباهت جالبی دارد و حدس جانشین شدن آن قوت پیدا می کند.

به صورت کلی و با حدسی کم خطا می توان گفت که احتمالا بلک بری کی 2 (Blackberry Key2) در دسته بندی میان رده های لوکس با چیپست اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 8 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ بلک بری کی 2 (کی تو) می تواند دستگاه جذابی باشد؟ قطعا برای آن هایی که بلک بری دست دارند، هست.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کی تو :)) یعنی الان یکی اسم بچه اولش کیوان باشه اسم بچه دومشو بزاره کی تو 🙂

BeFair

بعد به سومی بگه کی 3 ولی به چهارمی به قرینه لفظی بگه 4 کی :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)