حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفت، تایید شایعات

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی دستیار هوشمند خود را در نمایشگاه CES 2018 با نام ال جی تینکیو (LG ThinQ) رونمایی کرد. پس از آن در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی ال جی وی 30 تینکیو (LG V30 ThinQ) بودیم و حالا همانطور که چند روز پیش در ترنجی خواندیم، ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نام پرچمدار 2018 ال جی خواهد بود! اولین تصویر از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفته و در این تصویر شاهد تایید شایعات هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر را با هم ببینیم.

ابتدای مطلب اجازه بدهید درباره تلفط کلمه ThinQ با هم صحبت کنیم! ال جی در کنفرانس خود آن را “تینکیو” تلفظ می کرد اما برخی آن را “تینک” نیز تلفظ می کنند. هر چند کلمه ThinQ تلفیقی از کلمه Think به معنی فکر کردن و حرف Q بر ال جی طور کردن آن است اما برای تمایز دادن با کلمه “تینک” بهتر است آن را “تینکیو” ادا کنیم. بسیار خب، همانطور که در تصویر اصلی مطلب از صفحه بوت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) دیده می شود، نام این دستگاه کاملا مورد تایید است. این نام اولین بار توسط ایوان بلاس افشاکننده مشهور توییتری عنوان شده بود.

همچنان اگر به تصویر توجه کنید، آ … به عبارت صحیح تر به سمت چپ دستگاه دقت کنید، یک جایگاه ویژه دکمه سوم را می بینید که قبلا در رندر ال جی جی 7 تینکیو آن را دیده بودیم. این دکمه همانند دکمه بیکسبی برای فعال سازی دستیار هوشمند صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی ال جی استفاده خواهد شد.

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

از صفحه تنظیمات و درباره دستگاه نیز تصویری وجود دارد که مدل عددی LG-G710TM را برای الجی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نشان می دهد و قبلا نیز مدل عددی را برای پرچمدار 2018 ال جی شنیده بودیم اما در این تصویر موضوع قابل توجه دیگری هم وجود دارد! بله، ناچ! بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 قطعی است البته همانطور که می دانید این بریدگی به صورت نرم افزاری قابل مشکی شدن و کمتر دیده شدن است.

درباره نمایشگر اما قبلا نیز خوانده بودیم که ال جی می خواهد یک پیشرفت ویژه داشته باشد. شخصا هیچ وقت تجربه بدون ایرادی را در بخش نمایشگر پرچمدارهای ال جی نداشته ام و بهترین آن ها، آخرین مدل یعنی ال جی وی 30 پلاس بود که البته باید بهتر می شد. حالا به نظر می رسد ال جی از نمایشگر P-OLED خود دست شسته و به پنل IPS با نام M+ که چیپنش زیرپیکسل های آن RGBW است خواهد پیوست. انتظار می رود این پنل تا 35٪ مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

خوشبختانه یکی از نقاط قوت فروش پرچمدارهای ال جی کیفیت صدای بی نظیر آن ها با 4 DAC است که به سبب آن به نظر نمی رسد به این زودی ها شاهد حذف جک 3.5 میلی متری صدا باشیم! طراحی بلندگو در لبه پایین 3 روزنه خروجی دارد و این طراحی کمی متفاوت تر است. پورت Type C نیز قطعا موضوع جدیدی نیست. طراحی به صورت کلی همان شیشه و فلز خواهد بود که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی زیر دوربین برجسته دوگانه ال جی جی 7 قرار خواهد گرفت. ضخامت کلی دستگاه 8.2 میلی متر است و در قسمت دوربین 8.5 میلی متر خواهد بود.

درباره دوربین صحبت کردیم و بد نیست بدانید دوربین دوگانه ال جی که حالا برای سال سوم در پرچمدارهای این شرکت استفاده می شود، با f/1.5 مجهز می شوند و مشخص نیست که آیا همانند گلکسی اس 9 دیافراگم متغیر خواهند داشت یا نه! ترکیب این دو دوربین 16+16 مگاپیکسل است و هنوز درباره مکانیسم عکاسی آن ها صحبت نشده ولی اگر بخواهیم به سنت نگاه کنیم، یکی از آن ها باید زاویه دید عریض داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) می تواند پرچمدار خوبی برای سال 2018 ال جی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

«همچنان اگر به تصویر توجه کنید، آ … به عبارت» اینجای متن رو متوجه نشدم.
« بسیار خب، همانطور که در تصویر اصلی مطلب از صفحه بوت ال جی جی 7 تینکو (LG G7 ThinQ) دیده می شود، نام این دستگاه کاملا مورد تایید است.» اینجا هم تینکو نوشتید که باید می نوشتید تینکیو.
کلا نمیدونم چرا دلسرد شدم از این جی 7

Peiman

ال‌جی بخش زیادی از خریداران موبایل از دست داد باید زود تر از اینا معرفی میکرد حداقل همزمان با p20

hamid reza

الجی هم مثل شرکت های چینی افتاده رو تقلید الجی جی۲ کجا جی۷ کجا کاش زبان طراحیش رو حفظ میکرد میتونست با یه طراحی کلاسیک و کمی چاشنی مدرن یه گوشی تولید کنه که خریدار ها رو مجبور به خرید کنه اما…

hamid reza

سونی و الجی کاملا تو کیفیت ضد هم هستن یکی فوق العاده با کیفیت اونیکی اونقدر کیفیتش پایینه برد میسوزونه یکی طراحی زیبا داره اونیکی طراحیش مفت نمی ارزه بیان ادغام بشن مارو راحت کنن سودشون فوق العاده زیاد میشه حتی از سامسونگ و اپل هم بیشتر باید واقع بین بود?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)