حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) مشخص شد، بهتر از جی 6

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | ال‌جی، عمر باتری

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) با باتری 3000 میلی آمپری نگاه منتقد برخی از کاربران را به خود معطوف کرد. حقیقت برای موبایل 6.1 اینچی QHD می توان گفت که باتری 3000 میلی آمپری اعتماد به نفس زیادی باقی نخواهد گذاشت اما خب بهینه سازی ها و چیپست جدید می توانند مرحمی برای زخم این همیشه خسته باشند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) را بررسی کنیم.

عمر باتری ال جی جی 7

عمر باتری ال جی جی 7

این تست باتری از Phonearena منتشر شده و همانطور که در تصویر می بینید، عمر باتری 7 ساعت و 20 دقیقه ای ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نسبت به گلکسی اس 9 پلاس و آیفون X کمتر و نسبت به ال جی جی 6 بهتر است. پیشرفت 71 دقیقه ای در عمر باتری پرچمدار 2018 ال جی نسبت به پرچمدار 2017 این شرکت قابل توجه است و شاید اگر حجم باتری کمی بیشتر می بود، شاهد عملکرد بهتری همی می بودیم.

مدت زمان شارژ شدن با شارژر سریع ال جی که ما همیشه خاطرات خوبی از آن داشته ایم، تنها 102 دقیقه به طول می انجامد که که کمی بیشتر از ال جی جی 6 و کمی کمتر از گلکسی اس 9 پلاس است. ال جی جی 7 تینکیو تنها در مدت یک ساعت و 42 دقیقه از 0 تا 100٪ شارژ خواهد شد. در بررسی Phonearena به آن اشاره نشده اما به نظر می رسد که در نیم ساعت اول باید تا حدود 50٪ شارژ شود. همچنین ال جی جی 7 تینکیو قابلیت شارژ بی سیم را هم دارد اما سرعت آن کندتر این مدت زمان خواهد بود.

نظر شما چیست؟ عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو برای شما راضی کننده است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بنظر میاد اگر حجم باتری در حد s9plus بود بالاتر از اون قرار می‌گرفت

mTAAHAAm

احتمالا مربوط به نمایشگر خاص این گوشی باشه

آقای عطا.یی وقتی که سرعت شارژ شدن رو مقایسه میکنید، باید به حجم باتری هم توجه داشته باشید. گلکسی S9 پلاس باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری رو در عرض ۱۰۵ دقیقه شارژ میکنه اما G7 باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری رو در عرض ۱۰۲ دقیقه. اگر باتری G7 هم ۳۵۰۰ میلی آمپر بود، قطعا و بدون شک خیلی بالاتر میرفت. ۵۰۰ میلی آمپر اختلاف که ناچیز نیست. نتیجه اینکه سرعت شارژ شدن گلکسی S9 پلاس خیلی بهتر از G7 هست.

ممنون.

نوت ۸ هم مثل G7 دقیقا در عرض ۱۰۲ دقیقه فول شارژ میشه. اما نوت ۸ باتریش ۳۳۰۰ میلی آمپره. یعنی ۳۰۰ میلی آمپر از G7 بیشتره.

mTAAHAAm

فکر کنم در زمینه باتری، این گوشی از v 30 ضعیف تر باشه.

Shiral

متاسفانه مشکل باطری در گوشی های ال جی همیشه دردسر بوده هیچوقت تجربه کار با جی پنج را فراموش نمیکنم که گاها تا روزی دو بار با استفاده معمولی لازم میشد.ای کاش باطری اش ۳۵۰۰بود اما با این باطری واقعا در خریدش با قیمت مشابه با رقبای قویتر ادم را دودل میکند

Quality

اصلا راضی کننده نیست و ضعیفه
واقعا بخش موبایل الجی هیچ زمانی خوب کار نکرده و مثلا همین ضعف باتری رو از چندین سال پیش گوشی هاش داشتن و هنوزم دارن!
رابط کاربری کارتونی (مخصوصا آیکن هاش!) رو بعد از این همه مدت تغییر نمیده و فقط میاد یک بار گوشه هاشون رو گرد میکنه یا..
طراحی هم اکثر پرچمدار هاش خوب نیستن همین G7 هم بنظرمن چندان زیبا نیست

کلا الجی یا ساختن گوشی رو باید کنار بزاره یا یک تغییر بزرگی ایجاد بکنه چون فقط داره برندش رو خراب میکنه چون هرکس بخره دیگه از کل برند الجی متنفر میشه!

من خودم یک زمانی میخواستم یکی از دو گوشی G4 یا V10 رو بخرم و بنظرم خیلی گوشی های خوبی بودن اما با کمی تحقیق متوجه شدم صفحه نمایش خیلی روشنی ندارن، مشکل شایع سوختن برد دارن و صفحه شون با وجود LCD بودن مشکل burn-in داره که خییلی شدیدتر از امولد های سامسونگه! تقریبا همه دچارش شدن!
یا G4 بعد از مدتی چرمش داغون میشه

از برند الجی بدم نمیاد ولی بنظرم مشکل در بخش موبایل خیلی زیاد داره

Persiaparsi

اولا اونی که باید به زودی از کوشی ساخت گوشی که چه عرض کنم از ساختت آجرهاش منصرف بشه برند نحیدب خودتون شانیه بعدشم مطمئنی این گوشی که دیدی واقعا الجی بوده و این مشکلات که گفتی مال سونی یاگوشی هاس چینی نیست

Persiaparsi

به نظر خوبه ولی همسطح اس 9 که اونم امولدباطری 3000 داره هستش یعنیپنل میکرو ال سی دیه الجی خیلی خیلی لحاظ مصرف انرژی بهیته هستن ودقیقا همسطح سوپر امولد های سامسنگه که این خودش خیبی عالیه قطعا باید منتظر تست های جی اس ام آرنام بمونیم

Persiaparsi

ضمنا فقط نیم ساعت از نوت 8 و 45 دقیقه از اس 9 پلاس کم تره که بازم یعنی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)