حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نام پرچمدار 2018 ال جی خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

ال جی یک ماه پیش بود که ال جی وی 30 اس تینکیو را به جای ال جی جی 7 معرفی کرد. همچنین دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند و حالا گویا در نهایت به نام نهایی پرچمدار 2018 ال جی رسیده ایم، ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نام این دستگاه خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیش بینی ایوان بلاس بیشتر صحبت کنیم.

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)

همانطور که می بینید ایوان بلاس یا همان @evleaks در توییتی اعلام می کند که خداحافظ LG G7 و سلام LG G7 ThinQ که خب درک این اصلا سخت نیست، نام پرچمدار بعدی ال جی، LG G7 ThinQ خواهد بود اما چرا؟ این هم ساده است چون ما می دانیم ال جی همانند سامسونگ دستیار هوشمند خود را بر مبنای هوش مصنوعی توسعه داده و نام آن را ThinQ گذاشته است. ما در کنفرانس CES 2018 ال جی شاهد ارایه لوازم خانگی یکپارچه شده با این دستیار بودیم و این دستیار هوشمند حالا به موبایل های این شرکت آمده است. هر چند این راهبرد در محصولات سامسونگ دقیقا برعکس بود و ابتدا عرضه بیکسبی را روی موبایل ها شاهد بودیم و سپس لوازم خانگی.

با ارایه ال جی وی 30 اس تینکیو اولین قدم در راستای آشنایی موبایل طور با دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی ال جی را شاهد بودیم و حالا با توجه به رندری که دیروز از ال جی جی 7 دیدیم گویا همانند سامسونگ شاهد اضافه شدن یک دکمه ویژه دستیار هوشمند ThinQ به این دستگاه خواهیم بود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید لزومی بر این چنین برجسته کردن نام بخشی از یک دستگاه در نام اصلی آن وجود دارد؟ مثلا تصور کنید اپل نام آیفون 4 اس را آیفون 4 اس سیری انتخاب می کرد!!! عجیب است، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

باید خیلی زودتر از اینا گوشی معرفی میکرد

Saeed393

چیزی که خیلی به چشم میاد ضخامت گوشیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)