حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداکثر روشنایی نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو به 1000 نیت نزدیک می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

حدودا یک ماه پیش بود که پیش از عرضه رسمی ال جی جی 7 تینکیو در ترنجی شایعه پر و پیمان درباره نمایشگر آن خواندیم. ما می دانستیم که نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو از نوع LCD با روشنایی 1000 نیت، نسبت تصویر 19.5:9 و دارای بریدگی خواهد بود و همینطور هم شد. حالا یکی از سوال هایی که پیش می آید این است که واقعا نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو این میزان روشنایی را ارایه می کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا صحت این موضوع را بررسی کنیم.

در ترنجی خوانده بودیم که نوع پنل همانطور که گفتیم در دسته بندی LCD قرار می گیرد. مشخص نیست که دقیقا چرا ال جی در جی 7 تینکیو از این نوع پنل به جای پنل ترندی تر OLED استفاده کرده است اما یکی از دلایل را می توان روشنایی نمایشگر 1000 نیت دانست. این میزان روشنایی اگر به صورت دستی برای شما در دسترس باشد که فوق العاده خواهد بود اما به دلیل مصرف انرژی بسیار زیاد عموما اجازه دسترسی به این حد از روشنایی توسط کاربر داده نمی شود و دستگاه در شرایطی که لازم باشد به آن پیک از روشنایی می رسد. در ال جی جی 7 تینکیو اما شما می توانید با استفاده از یک تیک به صورت دستی، این میزان روشنایی را فعال کنید. پیش از این ال جی در جی 5 نیز ادعای روشنایی 800 نیت را کرده بود اما طبق بررسی های ما در ترنجی این نمایشگر اصلا آنقدرها که گفته می شد روشن نبود. از مصرف انرژی صحبت شد و بد نیست بدانید ال جی وعده مصرف انرژی 30٪ کمتر را داده است که به دلیل استفاده از زیر پیکسل 4 چهارم و سفید رنگ به این حد از روشنایی و مدیریت مصرف انرژی رسیده اند.

نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو

نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو

این داده های بررسی Phonearena است. آن ها روشنایی را در حالت پیک اندازه گیری کرده اند و به عدد 987 نیت رسیده اند که بسیار خوب است اما در متن بررسی آمده در این میزان روشنایی دقت رنگ ها به شدت افت می کند. همچنین به دلیل افزایش دما و مصرف انرژی ال جی جی 7 تینکیو نمی تواند برای مدت زمان طولانی این میزان روشنایی را تولید کند. البته در متن بررسی نیامده که به صورت خودکار نور کم خواهد شد یا که چه!

بهترین مثال برای درک میزان روشنایی نمایشگر 1000 نیت را می توان تصویر اصلی مطلب دانست،‌ جایی که ال جی جی 7 تینکیو با روشنایی 1000 نیت در مقابل همان دستگاه با روشنایی عادی (بدون تیک حداکثر شونایی، بین 600 تا 700 نیت) قرار دارد.

نظر شما چیست؟ عملکرد نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو را چطور می بینید؟ این فاکتور حداکثر روشنایی چقدر برای شما اهمیت دارد؟ بد نیست بدانید که نمایشگر سوپر امولد گلکسی اس 9 می تواند تا 1130 نیت روشنایی را در شرایط نوری قوی (زیر تابش نور خورشید) تولید کند.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این خبر رو دیشب منتشر کردید، تا اومدم بخونمش، سریعا پاک شد ?

خیلی خوبه ۱۰۰۰ نیت. اما اگر بخواد داغ بشه و دقت رنگش کم بشه و همچنین اینکه مدت زمان کمی رو بتونه در این شرایط باشه، امتیاز منفی به حساب میاد.

در مورد مصرف کم انرژیش، به نظر نمیاد که صحیح باشه‌. چون عمر باتری این گوشی در فون آرنا شد ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه که چندان جالب نیست.

MohammadFarhaadi

روشنایی هزار نیت برا این نیست که همیشه بزاریش رو هزار.ممکنه خیلی پیش بیاد زیر نور شدید آفتاب یا منبع نوری خیلی قوی از گوشی استفاده کنید قطعا روشنایی بیشتر خیلی کمک میکنه.واقعا اونجا آدم متوجه نعمت روشنایی بیشتر میشه.

mTAAHAAm

تصاویر خبر که کاهش دقت را در روشنایی بالا نشون نمیدن.
اگه قرار به مصرف بیش از حد و داغ شدن زیاد و یا آسیب دیدن دستگاه باشه این میزان روشنایی ارزش نداره.

Naranj

زیر نور شدید خورشید حالا رنگ قرمز کمی نارنجی هم شد ایراد نداره دیگه.فیلم که نمیخواد ادم ببینه.باید صفحه روشن باشه فقط

علی شیخ زاده

الجی هیچ وقت نمیتونه با سامسونگ تو نمایشگر موبایل رقابت کنه

mostafa3

شاید توی پنل زیر ۷ اینچ سامسونگ بهتر باشه
ولی پنل بزرگ داره سروری میکنه

علی شیخ زاده

منم که گفتم نمایشگر های موبایل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)