حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 6 پلاس (Galaxy A6+) با مدل SM-A605 در وب سایت سامسونگ لهستان دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس که احتمالا یک پسوند 2018 هم داشته باشند مدتی است لو می رود و حالا با دیده شدن صفحه وب سایت آن ها در وب سایت سامسونگ لهستان، انتظار می رود که عرضه آن ها بسیار نزدیک باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی ای 6 پلاس (Galaxy A6+) با مدل SM-A605 که در وب سایت سامسونگ لهستان دیده شدند بیشتر صحبت کنیم.

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کرد انتظار نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 است که البته مثل گلکسی ای 8 2018 خیلی کم حاشیه نیستند ولی خب حاشیه کمتری نسبت به دستگاه های میان رده سال قبل دارند. گلکسی ای 6 (Galaxy A6) که مدل با نمایشگر کوچکتر و حافظه رم کمتر است در بازارهای محدودتر مثل روسیه، اروپا و خاورمیانه عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل گلکسی ای 6 پلاس (Galaxy A6 Plus) به صورت جهانی تر عرضه می شود. در حقیقت گلکسی ای 6 را می توان نوعی گلکسی ای 3 2018 هم دانست!

گلکسی A6+

گلکسی A6+

هر چند از اسکرین شات بالا موضوع زیادی دریافت نمی شود اما حداقل مدل عددی آن یعنی SM-A605FN و مدل دو سیم کارت آن با پسوند DS را به صورت رسمی می بینیم. این مدل مربوط به گلکسی ای 6 پلاس (Galaxy A6 Plus) می شود که قبلا شایعات درباره آن حافظه رم 4 گیگابایت و چیپست اسنپدراگون 625 را عنوان کرده بودند. خوشبختانه و بر خلاف گلکسی ای 8 2018 این دستگاه ها با اندروید 8 به صورت پیشفرض عرضه می شود و این یعنی پشتیبانی از پروژه تربل گوگل و آپدیت های سریع تر.

با توجه به این که صفحه محصول در وب سایت سامسونگ لهستان آماده شده است به نظر می رسد که عرضه گلکسی A6 و گلکسی A6+ نزدیک خواهد بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

مقایسه دوربین گلکسی اس ۹ با پی ۲۰ پرو در کانال supersaf tv
https://youtu.be/DborQY7z4kI

Peiman

فقط امیدوارم قیمت خنده داری نداشته باشه مثل a8

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)