حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی A6+ با پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در پشتیبانی از تلفن های هوشمند و تبلت های خود با  انتشار جدیدترین به روز رسانی های نرم افزاری داشته است. این شرکت سال گذشته خبر از سه به روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید برای گوشی های هوشمند بالارده و میان رده خود داد. همچنین متعهد شد که به مدت چهار سال به روزرسانی های امنیتی را برای گوشی های هوشمند خود منتشر کند. در حال حاضر، آپدیت گلکسی A6+ با وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شده است.

آپدیت جدید گلکسی A6+ چهل آسیب پذیری امنیتی را برطرف می‌کند

برخی گوشی های سامسونگ مانند S20 FE و A52، پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ را دریافت کرده اند. اما مشخصا A6+ دستگاه قدیمی تر و رده پایین تری است. به هر حال خبر خوب آن است که سامسونگ از دستگاه های قدیمی خود نیز غافل نشده و به وعده خود برای انتشار آپدیت های امنیتی عمل می‌کند. آپدیت جدید گلکسی A6+ ابتدا در مکزیک منتشر شده است. این آپدیت با نسخه فریمور  A605GNUBU8CUI1 در دسترس قرار گرفته و شامل وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ است.

سامسونگ ماه گذشته اشاره کرده بود که وصله سپتامبر ۲۰۲۱ بیش از ۴۰ آسیب پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. این به روزرسانی همچنین می‌تواند برخی باگ ها را رفع کند، و عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشد.

Galaxy A6 Plus

به گزارش SamMobile، این به روزرسانی جدید در هفته های آینده، برای مناطق بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از کاربران Galaxy A6+ هستید و هنوز اعلان این به روزرسانی را دریافت نکرده اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم افزار، وجود این آپدیت جدید را به صورت دستی بررسی کنید. همچنین می‌توانید فایل این به‌روزرسانی را دانلود کرده و به وسیله رایانه خود، به صورت دستی بر روی گوشی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی A6+ را در اواسط سال ۲۰۱۸ با اندروید ۸ به بازار عرضه کرده بود. این دستگاه آپدیت اندروید ۹ را در سال ۲۰۱۹ و به روزرسانی One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ را در سال ۲۰۲۰ دریافت کرد. و احتمالا تا یک سال دیگر نیز آپدیت های امنیتی اندروید را دریافت خواهد کرد.

آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ و قابلیت رم پلاس ارائه شد

در صورتی که کاربر این گوشی هستید، آیا آپدیت امنیتی جدید گلکسی A6+ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی