حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

حدودا یک ماه پیش بود که گلکسی A6 پلاس 2018 و گلکسی A6 2018 رسما معرفی شدند. این دو دستگاه که به نوعی حالا پایین رده ترین اعضای خانواده گلکسی A به شمار می روند به بازار رسیده اند و نگاهی خواهیم داشت به بسته بندی آن ها به همراه لوازم جانبی که برای آن ها در نظر گرفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحی گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس آلومینیومی و شبیه به خانواده گلکسی جی ۲۰۱۷ است. به صورت کلی بسته بندی نسبتا شیک تر این دو دستگاه نسبت به خانواده گلکسی جی را که در نظر نگیریم، شباهات زیادی در لوازم جانبی همراه این دو خانواده می بینیم. هندزفری های رده پایین سامسونگ که عمدتا برای خانواده گلکسی جی استفاده می شود و شارژری که سریع نیست همراه با گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس ارایه می شود.

این موضوع برای دستگاهی در خانواده گلکسی A خیلی جذاب نیست اما به توجه به اینکه سامسونگ سعی کرده نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه را حداقل برای گلکسی A6 پلاس ارایه کند می تواند خوشحال کننده تر باشد. به نظر ما سامسونگ باید هندزفری را حذف می کرد و شارژر سریع را جایگزین می کرد، اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طراحیش مدرنه. هم جلو، هم پشت.

موافقم، محتویات توی جعبه مطابق با پرچمداراش نیست. هم هدفونش معمولیه، هم شارژرش قدیمیه، هم کابلش. کابل USB 2.0 هاش که سفیده، بعد از یکسال میپوسه. اما کابل Tape C مشکی هاش عمرش زیاده.

mTAAHAAm

چقدر بی ریخت.

Naranj

قیمتش مناسب باشه از سری جی بهتر هست.بدنه فلزی پنل اولد دوربین ۲گانه و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)