حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل های میان رده را برای بازار هند طراحی و عرضه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

نه! تصویر اصلی مطلب هیچ ارتباطی به این شایعه ندارد و یک پیکسل 2 است که با برچسب های dbrand آراسته شده است اما این خبر برای ما بسیار با اهمیت است. هر چند زمان انتشار آن دیروز بود و دوست داشتم دیروز برای انتشار آماده شود اما خیل اخبار باعث شد انتشار آن به تاخیر بیفتد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با شایعه طراحی و عرضه گوگل پیکسل های میان رده را برای بازار هند بیشتر آشنا شویم.

تنها تلاش گوگل برای ورود به بازار میان رده را می توان نکسوس های قدیمی دانست که البته تولید گسترده نداشتند و به صورت کلی نکسوس 5 ایکس تنها تلاش رسمی گوگل برای حضور در رده قیمتی پایین و میان رده به شمار می رود. پس از آن پیکسل های گران قیمت تر را شاهد بودیم که آن ها هم تولید گسترده و عرضه قوی نداشتند. حالا به نظر می رسد دید گوگل روی هند است و می خواهد پیکسل های میان رده با قیمت مناسب تر را در آن بازار ارایه کند و سهم بازار خود را به این شکل گسترش بدهد.

گوگل پروژه های مختلفی را برای تصاحب بازار به نقع خود با شرکت های دسته پایین تر از نظر سهم بازار، اجرا کرد. برای مثال پروژه های اندروید وان (Android One) یا اندروید گو (Android Go) از این دسته تلاش ها بودند اما حقیقتا نمی تون موفقیت زیادی در آن ها دید، البته پروژه اندروید گو کمی با اندروید وان متفاوت است و می تواند آینده بهتری داشته باشد.

حالا طبق شایعات اواسط تابستان شاهد عرضه پیکسل های میان رده در هند خواهیم بود و پیکسل های جدید پرچمدار حدود جشن دیوالی هندی ها یعنی 16 آبان ماه رونمایی می شوند. گوگل برای حضور خود در بازار هند سعی دارد تا با همکاری اپراتورها و توزیع کننده ها بتواند عرضه گسترده و برندینگ قوی داشته باشد و آغاز تصاحب سهم بازار از نظر سخت افزاری را از هند استارت بزند.

این خبر از آن بابت اهمیت دارد که اگر گوگل بتواند پیکسل های میان رده را با قیمت مناسب تر، پیکسل طور عرضه کند، می تواند خیلی از رقبای دیگر را از دور خارج کند! نظر شما چیست؟ فکر می کنید شرکای سخت افزاری گوگل باید نگران باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

آقای عطایی اگه امکانش هست این مقایسه کامل و خوب دوربین گلکسی اس ۹ پلاس با آیفون x رو پوشش بدید،البته شرایطو درک میکنم، اگه امکان داشت..
https://youtu.be/AkmT9QzBQjc

Peiman

قطعا با توجه به فاکتور دوربین و ارتقا اون که گوگل استاد در این کار و همچنین تجربه اندروید خالص و پشتیبانی می‌تونه خیلی موفق بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)