حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ سامسونگ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ در سال ۲۰۱۵ معرفی و عرضه شدند. این دستگاه ها آغاز تحول طراحی موبایل های سامسونگ بود. مدت هاست که این دستگاه ها یکی از موفق ترین دستگاه های این شرکت به شمار می روند، اما طبق سنت قدیمی سامسونگ این شرکت ۲ آپدیت نرم افزاری را به آن ها داد. گلکسی نوت ۵ آخرین به روزرسانی خود را سه سال پیش دریافت کرد. امروز اما آپدیت گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ سامسونگ ارایه شده است.

آپدیت گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵

گلکسی اس ۶ اج پلاس

گلکسی اس ۶ اج پلاس

این هفته به ناگهان این شرکت تصمیم گرفت که تلفن هوشمند گذشته را به یاد بیاورد! سامسونگ شروع به ارایه به روزرسانی سیستم عامل جدید برای گلکسی Note 5 کرد. جالب است که علاوه بر Galaxy Note 5 حتی Galaxy S6 نیز به روزرسانی را دریافت می کند.

این شرکت شروع به ارایه نسخه سیستم عامل جدید گلکسی نوت ۵ در کشور خود در کره جنوبی کرد. این شرکت همچنین شروع به ارسال به روز رسانی برای کل خط Galaxy S6 کرد. اگر به یاد داشته باشید این خانواده سه عضو به نام های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به همراه مدل پلاس داشت که البته مدل پلاسش همراه با گلکسی نوت ۵ معرفی شد. در حال حاضر، به روزرسانی ها نه تنها در کره، بلکه در برخی از کشورهای آمریکای لاتین و اروپا نیز در دسترس هستند.

تعجب نکنید، مشخصا انتظار تغییرات شدید نداریم. سیستم عامل هنوز مبتنی بر اندروید ۷ بوده و وصله امنیتی هنوز در سطح سپتامبر ۲۰۱۸ است. علاوه بر این، تغییرات ایجاد شده هیچ توضیحی ارائه نمی دهد، به جز یک نکته غیر معمول. سامسونگ “کد پایداری” جدیدی را در رابطه با امنیت اضافه کرده است. منظور دقیقاً از کد پایداری چیست؟

و در حالی که تغییرات بسیار ناچیز است، حداقل ما می دانیم که این غول فناوری همچنان مراقب مدل های قدیمی دستگاه های خود است.

شما گلکسی اس ۶ یا گلکسی نوت ۵ دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عه s6 قدیمیم آپدیت گرفت🙂
یادش بخیر چقدر خوب بود

Farcry

آقای عطایی لطفا بررسی سایت های تخصصی مثل The verge و techrader و …..از مک بوک ایر جدید با چیپست M1 رو پوشش بدید.همه اونها به اتفاق از سرعت زیاد و شارژدهی طولانی مک بوک ایر جدید تعریف کردن (مثلا کارشناس وبسایت زددی‌نت اعلام کرده مک بوک ایر جدید با چیپست M1 سریع ترین مک بوکی هست که تا الان باهاش کار کرده) حتی خیلی هاشون هم از پشتیبانی نرم افزاری خیلی خوب مک بوک ایر جدید از برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد و همچنین بسیاری برنامه های کامپیوتر های x86 تعریف کردن.توی بنچمارک ها هم مک بوک ایر با تراشه M1 عملکرد خیلی خوبی داشته و حتی با شبیه ساز روزتا ۲ که شبیه ساز برنامه های متناسب با معماری x86 روی معماری آرم هست،نتایج خیلی خوبی گرفته.

SHREK

بسیار خوب بمولا🙃

Mahdi

این کارش جای تحسین داره

Pouya

Wooow

این کارش عالیه
S6 واقعا محشر بود

Milad7

به یاد مرحوم اس 6 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)