حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 edge ،S6 و +S6 edge همگی وصله‌ی امنیتی ماه نوامبر را دریافت کردند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ

در کانادا گوشی S6، S6 edge و S6 edge+ در حال دریافت آپدیت منتشر شده‌ی جدیدی بوده که شامل وصله‌ی امنیتی ماه نوامبر را می‌شود. با این حال که کاربران مدل‌های S6 و S6 edge در هفته‌ی گذشته شاهد انتشار آپدیت مشابه‌ای برای این اسمارت‌فون ها بودند، این اولین بار است که S6 edge+ هم قادر به دریافت این بروزرسانی می‌باشد. روشن است که کاربران این مدل نیز باید منتظر انتشار این آپدیت در منطقه‌ی محل زندگی خود در آینده‌ای نزدیک باشند. با ترنجی همراه شوید.

پس از دریافت و نصب این بروزرسانی شاهد تغییر بیلد‌نامبر نسخه‌ی کانادایی این محصولات به G920W8VLS5DQK1 در اس 6، G925W8VLS5DQK1 در اس 6 اج و G928W8VLS4CQK1 در اس 6 اج پلاس خواهیم بود. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که بروزرسانی یاد شده باعث تغییر و یا اضافه شدن قابلیت خاصی نشده و صرفا یک بروزرسانی امنیتی است که باعث رفع برخی باگ‌ها و ایرادات نرم افزاری می شود. با نصب این آپدیت دستگاه شما شاهد دریافت وصله‌ی امنیتی 1ام ماه نوامبر خواهد بود.

این آپدیت 61 آسیب‌پذیری به همراه 6 آسیب‌پذیری که مختص به دستگاه‌های یاد شده است را از جمله KRACK Wi-Fi، رفع کرده و اگر در کانادا هستید، برای نصب آن می‌توانید به طور دستی از طریق منوی Setting و انتخاب گزینه‌ی Software اقدام کنید. باید توجه داشت که این بروزرسانی توسط ارائه دهنده‌های سرویس‌های شبکه‌ی تلفن همراهی چون Bell، Telus، SaskTel و Virgin Mobile عرضه شده است.

 

نظر شما در رابطه با پرچمدار‌های قبلی سری گلکسی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

همون اولش يكي واسه خواهرم خريدم بعد حدود ده ماه صفحش زرد شد و آبروم رفت و اينگونه بود كه فرق بين آمولد با ips رو فهميدم

Peiman

راستش دوتا از فامیلای ما نزدیک دوسالs6 دارند و هنوز همچنین مشکلی براشون پیش نیومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)