حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند آنر (Honor) را بهتر بشناسیم، زیربرند موفق هوآوی در صنعت تلفن های همراه هوشمند

شرکت هوآوی فعالیت خود را در بازار تلفن های هوشمند همراه با برند “هوآوی” آغاز کرد و نام تلفن های همراه هوشمند اندرویدی خود را در ابتدای فعالیت “Ascend” نهاد. مدتی کوتاه پس از آغاز موفق هوآوی در بازار بزرگ کشور چین این برند طبق راهبرد خود آماده گسترش فعالیتش به بازارهای جهانی شد.فعالیت در بازارهای جهانی و به خصوص بازارهایی با کاربران سخت گیرتر و البته مایل به خرید موبایل های گران تر کار خیلی ساده ای نیست. همچنین بازار چین نیز حدود سال 2012 و 2013 شاهد رشد قارچ گونه شرکت های متعدد فعال در زمینه تولید تلفن های همراه هوشمند بود که با فروش آنلاین و بدون هزینه های مرچندایزینگ می توانستند با ارایه قیمتی رقابتی تر، قلب کاربران را بربایند! در همین بازه زمانی بود که هوآوی برای رویارویی با دو مشکل ذکر شده برند آنر (Honor) را معرفی کرد که به راحتی می توان گفت راهبرد موفقی نیز بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره برند آنر بیشتر صحبت کنیم.

برند آنر (Honor)

برند آنر (Honor)

همانطور که گفتیم حدود سال 2013 بود که برند آنر پا به بازار گذاشت. به صورت دقیق باید گفت آغاز شکل گرفتن این برند سال 2011 بوده است و سپس در سال 2013 با مدل های آنر 3 سی (Honor 3C) و آنر 3 ایکس (Honor 3X)‌ وارد بازار شد. این مدل ها قطعا برای شما نام آشنا هستند چون در بازار ایران فروش قابل توجهی داشتند.

برند آنر (Honor)‌ با شیوه های متفاوت بازاریابی و فروش آنلاین در چین توانست مقابل خیلی از تولیدکننده گان موبایل هوشمند که به صورت آنلاین فعالیت می کردند بایستد و حالا این زیربرند پرفروش ترین برند آنلاین بازار تلفن های همراه چین است. همچنین این زیر برند شرکت هوآوی در سال 2015 و با ارایه Honor 5X به بازار امریکا وارد شد که فروش بسیار مناسبی را تجربه کرد. این برند در سال 2016 بیش از 60 میلیون محصول تحت برند Honor که شامل موبایل هوشمند، تبلت و دستبندهای پوشیدنی می شود را به فروش رساند و مجموعا مبلغی برابر 8.4 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

هوآوی آنر مجیک

هوآوی آنر مجیک

یکی از محصولات غرور برانگیز آنر را می توان جادویی ترین محصول آن ها یعنی آنر مجیک دانست. آنر مجیک علاوه بر طراحی بی نظیر و فوق العاده زیبای خود که در زمان معرفی تعجب همگان را به خود برانگیخت موضوعی بسیار مهم تر را در روح خود داشت و آن چیزی نیست جز هوش مصنوعی (AI). این دستگاه هر چند با کایرین 950 ارایه شد که هسته اختصاصی پردازش هوشم مصنوعی نداشت اما در سال 2016 این بهترین چیپست موجود ساخت هوآوی بود که وجود داشت. رابط کاربری این دستگاه توانایی پردازش هوش مصنوعی را داشت که هنوز خیلی از پرچمدارهای نیمه دوم سال 2017 اندرویدی به صورت پیش فرض و عمیق از آن بهره نمی برند.

هوآوی Honor 8

هوآوی Honor 8

هوآوی Honor 8 که یکی دیگر از محصولات تاثیرگذار در برند آنر بود نیز در بازار کشور ما نیز استقبال بسیار خوبی از پرچمدار سال 2016 آن ها شد. این دستگاه همانند هوآوی P9 جز اولین موج تلفن های همراه با دوربین دوگانه بود. محصولات برند Honor برای بازار جهانی عموما در 3 رده Honor V، Honor N و Honor X دسته بندی می شوند که البته یک عضو هم در خانواده Lite دارند. سری V (وی) را می توان نسخه های ویژه پرچمداران، سری N پرچمداران و سری X دستگاه های میان رده باشد.

برند آنر (Honor) با ارایه دستگاه ها در رده قیمتی مناسب و سعی در همیشه به روز بودن محصولاتش توانسته توجه و علاقه خیلی از مخاطبین را به خود جلب کند. جدیدترین محصول این برند که وارد بازار کشورمان شده و ما در آن را در ترنجی بررسی نموده و مطالب جالبی پیرامون ویژگی های بارزش از جمله طراحی و قابلیت جذاب 3D Creator منتشر کردیم، پرچمدار سال 2017 این شرکت به حساب می آید که اشتراکات زیادی با هوآوی P10 یعنی پرچمدار همین سال برند هوآوی دارد.

برند آنر با معرفی Honor V10 نشان داد که همواره با فناوری روز حرکت خواهد کرد و پیش از خیلی از برندهای قدیمی همچون سونی، نوکیا و موتورولا پرچمدار خود را با نمایشگر کم حاشیه رسما معرفی کرد.

هوآوی Honor V10

هوآوی Honor V10

در کنار معرفی Honor V10 برند آنر یک رونمایی شگفت انگیز همچون آنر مجیک (Honor Magic) ارایه کرد که واقعا نگاه ها را به خود جلب کرد. این رونمایی شگفت انگیز چیزی نبود جز فناوری Face ID هوآوی تا 10 برابر دقیق تر از آیفون 10، Animoji با جزئیات بیشتر! این فناوری که به زودی تجاری خواهد شد و روی موبایل های این شرکت استفاده می شود احتمالا اولین نمونه غیر اپلی باشد که حتی دقت بیشتری را نیز ارایه می کند!

هوآوی Face ID

هوآوی Face ID

به بررسی عملکرد برند آنر (Honor) می توان به وضوح دید که این برند برای ادامه دادن آمده و با محصولاتی که معرفی می کند قرار است کمک شایانی به هوآوی در زمینه رسیدن به مقام اول فروش تلفن های همراه هوشمند در بازار جهانی داشته باشد. هوآوی در دو سال گذشته دو بار توانست رتبه دوم پرفروش ترین برند تلفن همراه را در بازار جهانی لمس کند اما به زودی قطعا می تواند اپل را از نظر تعداد فروش کنار بزند و در جایگاه دوم با حاشیه امن قابل توجه قرار بگیرد.

نظر شما درباره برند آنر چیست؟ با آن آشنایی داشتید؟ محصولات ارایه شده در این زیر برند هوآوی را چطور ارزیابی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من در حال حاضر از یکی از همین برند honor استفاده میکنم و با توجه به قیمت راضیم

mTAAHAAm

عذر می خوام کدوم گوشی؟

mTAAHAAm

من فکر می کنم گوشی های برند آنر از قیمت متوسط هواوی گرونترن.

علی شیخ زاده

اتفاقا نظر شما کاملا برعکسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)