حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه آزمایش باتری موبایل آیفون 10 منتشر شد؛ هم‌چنان متوسط

آیفون 10 دارای یک باتری غیرقابل تعویض Li-Pro با ظرفیت 2716 میلی آمپر می‌باشد که ظرفیتی مشابه با آیفون 8 پلاس را داراست.  شما می‌توانید با فعال کردن حالت Low Power Mode به صورت دستی شارژدهی آیفون 10 را بهبود ببخشید. حال عمر باتری پرچمدار جدید و البته گران قیمت اپل مشخص شده‌است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون 10 دارای یک شارژر 5V/1A می‌باشد که این شارژر در 30 دقیقه تنها 20 درصد ظرفیت باتری این موبایل را شارژ می‌کند و باید بگوییم که از نوع سریع نیست و قرار ندادن شارژر سریع در جعبه این موبایل توسط اپل کمی تعجب برانگیز است.

هم‌چنین آیفون 10 برروی یک شارژر وایرلس سامسونگ در 30 دقیقه تنها 17 درصد آن شارژ شد. البته این موبایل از تکنولوژی شارژ سریع از طریق کابل USB-C پشتیبانی می‌کند اما شما باید یک کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ با قیمت ناقابل 25 دلار تهیه کنید. برای شارژ کردن این موبایل باید از یک آداپتور سازگار استفاده کنید که می‌توان از شارژر های مکبوک، پیکسل 2 و یا حتی درگاه های USB-C در کامپیوتر یا مک استفاده کرد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا در نیم ساعت، 45 درصد از ظرفیت باتری آیفون 10 را شارژ کنید.

شاید بهترین راه برای افزایش سرعت شارژ در آیفون 10 استفاده از شارژر 12 واتی آیپدها باشد که قیمت کاملا معقولانه تری نسبت به شارژر 29 واتی مکبوک دارند و هم چنین دارای کابل لاتنینگ نیز می‌باشند. البته این شارژر کمی آهسته تر از شارژر مکبوک موبایل را شارژ می‌کند زیرا آیفون حداکثر با شارژر با قدرت 15 واتی شارژ خواهد شد.

با توجه به آزمایشات آیفون 10 می‌تواند 19 ساعت تماس با 3G ، حدود 9.5 ساعت وب‌گردی و 12 ساعت پخش ویدیو را با یک‌بار شارژ انجام دهد. استقامت در حالت آماده به کار بیشتر است و امتیاز 74 ساعت در بخش باتری برای این موبایل تعجبی ندارد.

آیفون 10 امتیاز مشابهی را در تماس 3G در مقایسه با آیفون 8 پلاس به دست آورد اما حدود 3 ساعت در پخش ویدیو و وب‌گردی در رقابت با آیفون 8 پلاس عقب افتاد. این به این معنی است که صفحه نمایش آمولد در آیفون 10 در مقایسه با صفحه نمایش LCD در آیفون 8 پلاس عمر باتری بیشتر را در اختیار می‌‌گیرد.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر من که اصلا قابل قبول نیست

mTAAHAAm

نسبت به قدرت باتری خوبه.

ahmad

انتظار داشتم وضعیت بهتری داشت در بحث باتری فون آرنا رو بیشتر قبول دارم چون هر گوشی خریدم تقریبا با امتیازان فون آرنا مچ بود در ضمن کاش وقتی مطلبی رو که از یه سایت مرجع میذارین بخاطر حق چاپ حرفای اون منبع رو هم بذارین جی اس ام در مورد باتری اینو گفته :
Battery life is above average with an Endurance rating of 74 hours but it’s lower than the iPhone 8 Plus. Wireless charging is finally here as is fast charging.

Peiman

منم تو قسمت باتری نتایج فون ارنا رو بیشتر قبول دارم . احساس میکنم به واقعیت نزدیک تره

ahmad

قبلا هم گفتم battery life با battery drain فرق داره اولی به واقعیت نزدیکتره و جی اس ام بر اساس دومی هستم من به عینه تو آیفون 6 اس پلاسم تجربه کردم

Peiman

داداش ماشاالله همه گوشی ها رو تجربه کردی

ahmad

متاسفانه اچ تی سی رو تجربه نکردم

zanyar

منم تو بحث باتری فون ارنا رو بیشتر قبول داشتم. چون چندتا گوشی اولم کاملا با معیار فون ارنا میخوند. تا یک دو گوشی اخرم که دیدم با امتیاز gsm میخونه عمرشون. پس اینطوری هم نیست. بهترین معیار چیزی ما بین gsm و فون آرناست.

Peiman

یکی دیگر از مشکلات ایفون ایکس اینه که در دمای زیر منفی 9 کار نمیکنه (پوشش ندادید)
و اپل هم گفته بزودی درستش میکنیم ( بازم پوشش ندادید)

Sajad

عدد کلی خیلی مهم نیست هرچند میتونست بهتر باشه ولی وقتی به زمان وب گردی و پخش ویدئو نگاه کنیم میبینیم که کمتر از حد معموله. حالا زمان مکالمه معمولا اونقدر بالا هست که مشکلی پیش نیاد. ولی فکر میکنم وبگردی مهمترین بخشه.

Soraygoular

?????????خیلی جالبه سر امتیاز میت ۱۰ با ۸۷ ساعت همه گفتن نتیجه بده سر میت ۱۰ پرو هم همه گفتن نتیجه نسبت به حجم باتری کمه(۹۶) ساعت
بعد حالا میگن نتیجه خوبیه یا جی اس ام ارنا معتبر نیست خوب چرا نمیخواهید قبول کنید باتری ایفون ضعیفه؟ چرا؟
نتایج جی اس ام ارنا اتفاقا معتبر البته در مورد کلسی اس ۷ نتیجه واقعا اشتباه بود
ولی بقیه تغریبا درسته

ahmad

کسی نگفته باتری ایفون خوبه گفتن باتری متوسط به بالا هست و برا خیلیا کافیه در مورد میت هم همه قبول دارن باتریش عالیه فقط بحثمون اینکه با باتری 4000 میلی آمپری به اون نتیجه رسیده در حالی که ال جی وی 30 با باتری به مراتب کمتر 87 گرفته حالا فرض کن ایفون 10 اون باتری رو داشت . هواوی میتونست با بهینه کردن بهتر نتایج عجیبی ثبت کنه

Soraygoular

خوب اره درسته میت ۱۰ پرو خوب بود ولی میت ۱۰ معمولی عجیبه نتیجش پایین شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم