حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی Mate 10 Pro بهتر از Mate 10 است

نوشته

6 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

چندی پیش در ترنجی نتیجه تست عمر باتری هواوی Mate 10 را با هم دیدیم. این دستگاه با توجه به حجم باتری 4000 میلی آمپری خود عملکرد خیلی خیره کننده ای را به جای نگذاشت اما اگر حجم باتری را در نظر نگیریم، این دستگاه می تواند برای استفاده روزمره قابل اتکا ظاهر شود. هواوی در کنفرانس معرفی خانواده Mate 10 که به صورت پوشش زنده از ترنجی دیدید، یکی از برتری های Mate 10 Pro را نسبت به Mate 10 در عملکرد باتری آن دانست. اجازه بدهید این ادعا را با بررسی عمر باتری هواوی Mate 10 Pro محک بزنیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باتری هواوی Mate 10 Pro

باتری هواوی Mate 10 Pro

همانطور که در تست عمر باتری هواوی Mate 10 Pro از GSMArena شاهد هستید، این دستگاه توانسته است عمر باتری بهتری نسبت به Mate 10 داشته باشد. این برترین بسیار زیاد است به حدی که در پخش ویدیو تا 50٪ یعنی 5 ساعت بیشتر و در وبگردی تا 25٪ در وبگردی یعنی حدود 3 ساعت بهتر از این دستگاه است. از نظر مدت زمان مکالمه شاهد کاهش عملکرد هستیم که شاید خیلی به آن اهمیت ندهیم. از نظر مدت زمان آماده به کار بودن نیز شاهد پیشرفت هستیم.

شاید بپرسید این دو دستگاه با حجم باتری یکسان 4000 میلی آمپر و چیپست یکسان چرا عملکرد متفاوتی دارند؟ پاسخ را باید در بزرگترین تفاوت این دو دستگاه، یعنی بخش نمایشگر دید. نمایشگر Mate 10 Pro از نوع OLED بوده و رزلوشن پایین تری دارد در حالی که نمایشگر Mate 10 از نوع IPS بوده و البته 4 زیرپیکسله است در حالی که مدل پرو از زیرپیکسل های الماسی استفاده می کند.

مدت زمان شارژ شدن باتری هواوی Mate 10 Pro نیز برابر عملکرد Mate 10 است و در مدت 30 دقیقه حدود 58٪ شارژ خواهد شد. به زودی بررسی Mate 10 Pro را از ترنجی خواهید خواند و نظر ترنجی را نیز درباره این دستگاه می بینیم. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کلا خوب شده این هواوی

Peiman

آقای عطایی این بزودی مثل بزودی آیفون ۸ نشه??? ( شوخی)

ahmad

آیفون 8 چی شده بود مگه

amir shar

خیلی خوبه

Soraygoular

عالیه

Sajad

به نسبت حجم باتریش چندان جالب نیست. مشخصه بهینه سازی خیلی خوبی نداشته یا اینکه پردازنده ش مصرف بیشتری نسبت به هم رده هاش داره. ولی در کل با این نتایج گوشی خیلی خوبیه.

Soraygoular

Note 8 نسخه اسنپ دراگون ۷۶ ساعت و نسخه اگزینوس ۸۹ ساعت
ایفون ۸+ نتیجش ۸۱ ساعت و ال جب وی ۳۰ هم ۸۷ ساعت و پیکسل ۲ ایکس ال هم ۸۸ ساعت بعد میت ۱۰ پرو با ۹۶ ساعت خوب نیست؟؟؟؟؟؟؟ از همه گوشیای توی لیست با اختلاف ۷ الی ۲۰ ساعت بیشتر نتیجش بعد میگی بد ؟ حالت خوبه؟

Sajad

دوست عزیز نسبت به ظرفیت باتریش خیلی خوب عمل نکرده. گوشی های بهینه ای با این حجم باتری بالای 105 ساعت امتیاز میارن. حجم باتری رو باید در نظر گرفت. احتمالا نظر منو کامل نخوندی.

ahmad

باتری 4000 امتیاز 96 آورده و وی 30 با اون باتری امتیاز 87 خودت قضاوت کن

Big S

با وجود این حجم باتری باید بهتر میبود
ولی بازم خیلی خوبه

ahmad

یکم دیر پوشش دادین ولی

Morimf

روز به روز بهتر شد این هواوی.سری گوشیای میت هواوی که دیگه به نظرم بی نظیرن و فقط سریه نوت سامسونگ میتونه باهاشون رقابت کنه.به امید روزی که یه شرکت داخلی مثل GLX بتونه مثله هواوی و xiaomi موفق عمل کنه

SAWAN

هنوزم تو سری میت نسخه ۸ باتری بهتری از بقیه داره. اما خیلی دلم میت 10 پرو میخاد.

ahmad

فکر کنم باید قیمتش بالای 2300 باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)