حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقاومت هوآوی میت 10 پرو در مقابل خط و خش چه قدر است؟

نوشته

6 سال قبل | 14 دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، هواوی

هوآوی میت 10 یکی از بهترین گوشی‌های کمپانی هوآوی است اما نسخه ویژه‌ای از میت 10 با نام میت 10 پرو نیز توسط هوآوی معرفی شده است که از نظر سخت افزاری و طراحی مقداری با مدل عادی میت 10 فرق دارد. آیا میت 10 پرو مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.کمتر کسی است که دنیای موبایل را دنبال کند و کانال معروف JerryRigEverything را نشناسد. این کانال متعلق به شخصی به نام Zack است. در این کانال شما می‌توانید تمامی تست‌های خط و خش و ضربه گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و حتی پایین‌رده را مشاهده کنید.

زَک برای اولین تست خط و خش خود در سال 2018، هوآوی میت 10 پرو را انتخاب کرده است که یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار می‌باشد. به نظر شما میت 10 پرو تا چه مقدار در برابر خم شدگی، خط و خش و گرم شدن صفحه نمایش خود مقاوم است؟ شما را به تماشای ویدیو دعوت می‌کنیم.

میت 10 پرو مقاومت خوبی از خود در برابر خط و خش نشان داد، این گوشی همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار بازار در مرحله 6 خط و خش بر می‌دارد و شما نباید نگران قرار دادن گوشی خود در کنار کلید‌ها و سکه‌های خود داشته باشید.

هر دو لنز دوربین اصلی این دستگاه با گلس پوشیده شده‌اند و نگرانی از بابت خط و خش نیز در این نقطه نباید داشته باشید. اما متاسفانه سنسور اثر انگشت این دستگاه از پلاستیک می‌باشد و به راحتی خط و خش برمی‌دارد اما همانطور که دیدید باز هم قادر به شناسایی اثر انگشت و باز کردن قفل دستگاه بود.

صفحه نمایش میت 10 پرو یک صفحه نمایش OLED می‌باشد و بعد از گرم شدن صفحه نمایش، پیکسل‌های آن به حالت اول بازنگشتند و این موضوع می‌تواند نا امید کننده باشد اما این مشکل از سمت خود گوشی نیست و به پنل اولد بر می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خوب بود انتظارشو داشتم

من هنوز خیلی دقیق متوجه فلسفه حضور گوریلا گلس رو صفحه نمایش گوشی ها نشدم. زمانی که به هر علتی این محافظ گوریلا گلس خراش برداره، ترک برداره یا بشکنه، وقتی میری تعمیرگاه، میگه باید کامل کلش عوض بشه. یعنی صفحه نمایش و تاچ و شیشه روش همه با هم. خب وقتی که فقط شیشه محافظ آسیب دیده، صفحه نمایش و تاچ سالمه، چرا باید کلا همش تعویض بشه. کلی هم قیمتشه و خرج بر میداره. اصلا فلسفه این شیشه های محافظ این بود که وقتی شکست، مجبور نباشی صفحه نمایش رو عوض کنی. فقط اون شیشه گوریلا گلس روش عوض بشه. اما چون همه رو به صورت فشرده بهم چسبوندن، امکانش نیست. یا حتی اگر امکانش باشه، من ندیدم که شیشه گوریلا گلس رو به تنهایی تعویض کنن. اگر اشتباه میکنم به من بگید.

Mortazavi

فکر کنم فلسفش اینه که دیرتر خش بر میداره و می‌شکنه و ریسک از بین رفتن نمایشگر کمتر میشه
البته حق با شماست اگه قابل تعویض بود خیلی عالی میشد ولی اگه نبود هم خیلی زودتر نمایشگر گوشیا خش بر میداشت یا میشکست و ریسک افتادن گوشی دوبرابر میشد

بر اساس گزارش شرکت آماری اینترنشنال دیتا و استراتژی آنالیتیکس، شرکت سامسونگ پرفروش ترین برند گوشی در ۲۰۱۷ شد. این شرکت ۳۱۷ میلیون گوشی هوشمند فروخته و بالاتر از اپل و هواوی در رتبه نخست قرار گرفته است.

http://uupload.ir/files/39za_20180209_131930.jpg

عذرخواهی رسمی رئیس برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از کاروان ایران

http://entekhab.ir/fa/news/392774

همونطور که دیروز هم عرض کردم، اینجا ثابت میشه که سامسونگ مقصر نبوده، چون الان رییس کمیته بین المللی المپیک هستش که عذرخواهی کرد. اگر شرکت سامسونگ عذرخواهی میکرد، نشون میداد که سامسونگ مقصر بوده.

ahmad

این شد یه چیزی. ولی بازم در تعجبم چرا این مشکل واسه ما و کره شمالی پیش اومد یعنی میشه گفت کارشون عمدی بود بعدا پشیمون شدن؟

دکتر رسول آریان

قطعا عمدی بود. منتها دیدن ما صدامون درومد، کوتاه اومدن. چون واقعا ما مثل اون سال ها در تحریم نیستیم و به طور کلی المپیک برای اتحاد بین ملت هاست نه ایجاد تفرقه. به هر صورت اونا اشتباه کردن و البته ایران هم خیلی خوب واکنش نشان داد.

دکتر رسول آریان

احمد جان بذار یه مثال ملموس تر هم بزنم برات. مثلا برنامه دورهمی رو که دیدی. اول مارکت اسپانسر این برنامه اس. موظف شده در ماه یه تعدادی تبلت رو بده به برنامه. دیگه این به عهده مهران مدیری هست که بخواد به کدوم مهمان یا کدوم یک از تماشاچی ها هدیه بده. مثلا دیدی که یک شب همینجوری الکی به یکی هدیه میده. یک شب دست و دلبازتره و یک شب سختگیرتر. حالا اگر یک شب مهران مدیری کمتر یا بیشتر هدیه بده یا اینکه به کسی هدیه نده، این دیگه ربطی به اول مارکت نداره.

ahmad

کاملا حرفتون درسته ولی دقت کنید الجی هم یه وی30 و تلوزیون هدیه داده چرا اونا چنین مشکلی نداشتن؟ حس میکنم سامسونگ هم دست داشته و بعدا کوتاه اومدن

Rog_Pc_Gamer

سلام احمدجان
نکته‌همین جاست که این تلویزیون و گوشی موبایل توسط نمایندگی ایران مستقیم تحویل داده شده و هدیه مستقیم الجی به ورزشکارا بوده نه اینکه تحویل تحویل کمیته المپیک داده بشه که اینا بیان تحویل بدن

hamid reza

خوب بود ولی خیلی مونده تا عالی امیدوارم حداقل P20 شبیه این باشه نه آیفون ایکس 🙁 گوشی مهم نیست مثل آیفون ایکس دوربینش بیرون بزنه:) گوشی مهم نیست صفحه نمایشش مثل آیفون ایکس زاءده داشته باشه یا مثل سامسونگ صفحه نمایشش اج باشه درسته خیلی از اینگونه موارد خریدارو ترغیب میکنه تا گوشیو بخره ولی بعد از خریدن خریدار متوجه میشه اونقدرم که فکر میکرد ارزششو نداشت اینو از 6 نفر از ایکس داران و خیل کثیری از سامسونگ داران شنیدم و بداهه نیست گوشی باید مقاومتش جوری نباشه که از 3 متر بیوفته کار کنه گوشی باید جوری مقاومت داشته باشه که از 1.5متری بیوفته خش برنداره نه مثل خیلی از گوشی ها که حتی از 1 متری هم میوفتن صفحه نمایششون دچار شکستگی میشه ولی 30 بارم به زمین بخورن هنوز کار میکنن به نظرم گوشی ساز ها اصل و با فرع اشتباه گرفتن و شرکت هایی مثل هواوی برای افزایش درامدشون بجای کپی از بزرگان دست رو ایده های همچنینی بذارن

Peiman

یادمه قبلا گوریلا گلس حدودا هرسال نسل جدیدشو معرفی میکرد اما امسال خبری نیست انگار

amir shar

همینم انتظار میرفت. کارش خوب بود فقط یکم جای سوختگی رو صفحه موند

mohammad70

سلام،ازتون معذرت می‌خوام تو بخش هواوی این رو میگم ولی واقعا جای تأسف هست که سامسونگ نه یک بار بلکه چند بار به ایران توهین کرده یکبار تو تبلیغات برای اسراییل یک بار توهین به ورزشکاران به نظر من هم این که من ایرانی حق انتخاب سی پی یو اگزینوس یا اسنپدراگون ندارم یعنی توهین من که دیگه این شرکت رو تحریم کردم هر عزیزی هم دوست داشت بخره بیشتر لوازم خانگی اسنوا میخرم تا سامسونگ امیدوارم یک بار فقط به کشور خودمون و ارزش هامون نگاه کنیم میدونید چقدر فروشنده و سایت از سامسونگ کسب درآمد می‌کنه این معذرت خواهی نصفه نیمه به نظرم چیزی رو تغییر نمی‌ده واقعا ناراحت شدم ببخشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji