حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر قصد خرید مک بوک اپل دارید، فعلا دست نگه دارید!

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

دیروز برای شما نوشتیم که اپل معرفی مک های M4 در هفته آینده را رسماً تأیید کرده است. همزمان با معرفی محصولات جدید، تعدادی از محصولات قدیمی اپل توقف تولید خواهند شد. به همین دلیل اگر قصد خرید مک بوک اپل دارید، فعلا دست نگه دارید! اما بعد از این رویداد، احتمال دارد چه محصولاتی از سری مک‌های اپل دیگر تولید نشوند؟

این مک های اپ احتمالا دیگر تولید نشوند

اپل قرار است هفته آینده سری مک‌های مجهز به تراشه Apple M4 را در مجموعه‌ای از بیانیه‌های مطبوعاتی معرفی کند. به همین دلیل مدیر بازاریابی اپل، گرگ جوسویاک از آن به عنوان «هفته هیجان‌انگیز رونمایی‌ها» یاد می‌کند.

براساس تجربه، لیستی از مک‌های احتمالی اپل که پس از این هفته رونمایی‌ها احتمالا توقف تولید خواهند شد را برای شما آماده کرده‌ایم. توجه داشته باشید که هنوز چیزی قطعی نبوده و احتمال خطا وجود دارد.

مک‌بوک پرو های با تراشه Apple M3

انتظار می رود اپل از مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید با تراشه‌های M4، M4 Pro و M4 Max رونمایی کند. به غیر از ارتقاء تراشه، مک بوک پرو جدید اکثراً مشابه نسل قبلی خود خواهد بود. اگرچه مدل پایه مک بوک پرو احتمالاً با 16 گیگابایت رم تجهیز می شود.

همچنین باید یک پورت Thunderbolt اضافی در مدل پایه جدید مک بوک پرو M4 وجود داشته باشد. این یعنی از ۲ پورت به ۳ پورت ارتقا پیدا می‌کند که اتفاق مفیدی است.

ویدیو جعبه‌گشایی مک بوک پرو M4 چهار ارتقای لپ‌تاپ آینده اپل را فاش می‌کند

با توجه به لو رفتن ویدئو آنباکسینگ مک بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه Apple M4 می‌توان گفت که مدل پایه هم با رنگ مشکی فضایی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود با رونمایی از مک‌بوک پرو های مجهز به تراشه Apple M4، تولید مک‌بوک پروهای مجهز به تراشه Apple M3 متوقف شود.

مک مینی مجهز به تراشه اپل M2

در این ماه، اپل از بزرگترین طراحی مجدد مک مینی در ۱۴ سال گذشته رونمایی خواهد کرد. نسل جدید این مک مینی با طراحی بسیار کوچکتر، پورت‌های روی لبه جلو و غیره رونمایی خواهد شد.

اپل آخرین بار مک مینی را در زمستان ۱۴۰۱ با تراشه‌های M2 و M2 Pro به روز کرد. ما انتظار داریم با مک مینی جدید، تراشه‌های اپل M4 و M4 Pro به این محصول اضافه شود و احتمالا تولید نسل قبلی آن متوقف می‌شود.

آی‌مک با تراشه Apple M3

همچنین انتظار می‌رود که اپل iMac خود را نیز با تراشه اپل M4 به‌روز کند. به جز آن باید پورت صفحه کلید، ماوس و ترک‌پد جادوی (Magic) اپل از لایتنینگ به USB C تغییر کند.

با عرضه آی‌مک مجهز به تراشه Apple M4 احتمالا نسل قبلی آن که به تراشه Apple M3 مجهز بود، دیگر تولید نخواهد شد.

فکر می‌کنید کدام یک از محصولات آتی اپل برای شما جذاب‌تر خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)