حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک Air 2022 اپل نیز با طراحی نمایشگر دارای ناچ روانه بازار می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

امروز اپل به احتمال زیاد از نسل جدید مک بوک پروی خود پرده برداری می‌کند. در همین جین، شایعاتی در مورد مک بوک Air 2022 اپل در حال انتشار است. بر اساس آن‌ها، مک بوک ایر ٢٠٢٢ طراحی نمایشگری با ناچ را به همراه خواهد داشت.

طراحی مک بوک Air 2022، با مک بوک پروی ٢٠٢٢ مشابه خواهد بود

چندی پیش، رندرهای MacBook Pro 2021 را با حاشیه‌های کاهش یافته دیدیم. همچنین شایعه‌ای مبنی بر برخورداری نمایشگر این لپ تاپ از ناچ منتشر شدند.

 

طراحی MacBook Pro 2021 را در رندرهای غیررسمی جدید ببینید!

 

به گفته Gizmochina، تنها چندین ساعت تا رونمایی نسل جدید MacBook Pro باقی مانده است. احتمالاً این لپ تاپ‌ها، دارای یک ناچ در بالای نمایشگر خواهند بود. همچنین اخباری منتشر شده‌اند که حاکی از پنهان کردن ناچ توسط اپل در تبلیغات و بازاریابی به صورت هوشمندانه هستند.

اما هم اکنون، همان افشاگری که از استفاده ناچ در MacBook Pro 2021 خبر داده بود، همین ادعا را نسبت به MacBook Air 2022 دارد. او می‌گوید که این لپ تاپ اوایل سال آینده میلادی با طراحی دارای ناچ روانه بازار می‌شود. همچنین این فرد ادعا می‌کند که نسل جدید مک بوک Air به دلیل حذف شدن طراحی قبلی، پیشرفت خواهد کرد. اگر مطلع نیستید، باید بگوییم که طراحی MacBook Air فعلی به طوری است که ضخامت از عقب تا جلوی لپ تاپ، متغیر است. این فرد، گفته است که طراحی مک بوک ایر ٢٠٢٢، گرد خواهد بود و وزن این لپ تاپ نیز سبک است.

گزارش‌های دیگری نیز از MacBook Air جدید منتشر شده‌اند که حاکی از ارائه یک نسخه بسیار نازک و سبک‌تر از آنچه که هم اکنون در بازار است هستند. اما در این ناچ، دقیقاً چه خبر است؟ خب، شایان ذکر است که این ناچ، کاربردی مانند آیفون‌ها نخواهد داشت. بنابراین به جای FaceID از وب کم جدید 1080p در کنار سنسور سنجش نور محیط و نشانگر LED استفاده خواهد شد.

در گزارشی دیگر گفته می‌شود که نسل بعد MacBook Air، به نمایشگری از نوع Mini-LED مجهز خواهد بود. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر هم با کاهش مواجه می‌شوند. در کنار آن، اپل از تراشه Apple M2 در Air 2022 بهره می‌گیرد. همچنین ممکن است این مک بوک، از فناوری شارژ MagSafe نیز پشتیبانی کند.

نظر شما در مورد این اطلاعات چیست؟ آیا منتظر ارائه MacBook Air 2022 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️