حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات HMD Fusion فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

طبق گزارش های منتشر شده، HMD Global در حال توسعه یک گوشی جدید با نام Fusion است؛ مشخصات این تلفن هوشمند میان‌رده به‌بیرون درز کرده است. طراحی این دستگاه برخلاف HMD Skyline که مشابه نوکیا لومیا بود، نشانه هایی از HMD Pulse Pro دارد.

گوشی HMD Fusion با اسنپدراگون 778G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راه است

انتظار می‌رود که HMD Fusion به یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی IPS LCD با وضوح 1080p و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. تراشه اسنپدراگون 778G وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. احتمالاً این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید.

HMD Fusion

دو لنز دوربین در قاب پشتی HMD Fusion دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین دوم به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. انتظار داریم که دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

این تلفن هوشمند آینده HMD از باتری ۴,۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای Wi-fi 6E و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود. چیزی که واقعاً HMD Fusion را متمایز می‌کند، گنجاندن پوگو پین برای لوازم جانبی هوشمند است. این پین های مغناطیسی عملکردی مانند مگ‌سیف اپل دارند و می‌توانند ویژگی های جدیدی را به دستگاه (مانند دوربین سوم، کنترلر بازی و یا شارژ بی‌سیم) اضافه کنند.

گوشی HMD Fusion از پوگو پین برخوردار است

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که HMD Fusion دارای ابعاد ۱۶۴ در ۷۶ در ۸.۶ میلی‌متر بوده و از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این دستگاه وزن ۲۰۰ گرمی خواهد داشت. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند آینده HMD وجود ندارد.

گوشی HMD Skyline با اسنپدراگون 7s نسل ۲ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

همچنین می‌دانیم که HMD در حال کار بر روی تبلت جدیدی با نام HMD Slate Tab 5G است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این تبلت به صفحه بحث ۱۰.۶ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی مجهز شود. این محصول دارای باتری پرظرفیت ۹,۲۵۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره HMD Fusion چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی