حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیفون تاشو مشابه گوشی هواوی Mate Xs 2 خواهد بود

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

سرانجام دیروز رویداد اپل برگزار شد، و تمرکز این رویداد بر روی نرم‌افزار بود. اما گفته می‌شود که این شرکت در حال کار بر روی حداقل دو دستگاه تاشو است. انتظار می‌رود که یک مک بوک ۲۰.۳ اینچی تاشو و یک آیفون ۷.۹ اینچی تاشو، در دست توسعه باشد. در حال حاضر، جزئیات جدیدی درباره طراحی آیفون تاشو فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند، مشابه هواوی Mate Xs 2 دارای نمایشگر تاشو به‌بیرون خواهد بود.

آیفون تاشو دارای «صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون» است 

به‌گفته جف پو، تحلیلگر اطلاعات، آیفون تاشو دارای صفحه نمایشی با طراحی تاشو به‌بیرون است. مشابه آن چیزی که در هواوی میت ایکس اس ۲ دیده‌ایم. این به‌معنای استفاده از یک نمایشگر تاشو است که در هنگام تا شدن، پشت و جلوی دستگاه را خواهد پوشاند. وقتی هم که باز می‌شود شاهد نمایشگر یک تکه و صاف خواهیم بود.

لنوو ThinkPad X1 (طراحی مک بوک تاشو مشابه این دستگاه خواهد بود)

جف پو انتظار دارد که آیفون تاشو در اواخر سال ۲۰۲۶ میلادی آماده شود. اگرچه تحلیلگران دیگر تاریخ رونمایی این دستگاه را در سال ۲۰۲۷ اعلام می‌کنند. انتظار می‌رود که مک بوک تاشو ۲۰.۳ اینچی در سال ۲۰۲۵ معرفی شود. این محصول به ThinkPad X1 تشبیه شده و دارای یک صفحه کلید بی‌سیم بوده که در هنگام تا شدن دستگاه، می‌توان آن را بین دو نیمه تا شده قرار داد.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، مزیت «نمایشگر تاشو به سمت بیرون» این است که نیازی به صفحه نمایش کاور نیست. این کار باعث کاهش هزینه، کاهش وزن و ضخامت دستگاه خواهد شد. همچنین استفاده از نمایشگر تاشو به‌بیرون برای شخصی‌سازی دستگاه و یا هنگام عکسبرداری سلفی با دوربین اصلی، به کار خواهد آمد. از نقطه ضعف های این طراحی می‌توان به آسیب‌پذیر بودن دستگاه اشاره کرد. زیرا که یک صفحه نمایش، دور تا دور گوشی را فرا گرفته و آسیب‌پذیرترین عنصر دستگاه است.

طراحی های «تاشو به سمت داخل» از نمایشگر تاشو دستگاه محافظت می‌کنند و همچنین می‌توانند در حالت تا شده (به‌طور ۹۰ درجه یا بیشتر) تجربه‌ای شبیه استفاده از لپ‌تاپ را در اختیار کاربران خود قرار دهند. ما مطمئن نیستیم که چرا کار بر روی مک بوک تاشو سریعتر از آیفون تاشو پیشرفت می‌کند. اما کندی پیشرفت کار بر روی آیفون تاشو می‌تواند با طراحی پیچیده «تاشو به سمت بیرون» آن ارتباط داشته باشد.

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 به طور جهانی رونمایی شد

آیفون تاشو در راه است: تمرکز اپل بر دستگاه های تاشو

نظر شما چیست؟ آیا اپل می‌تواند با عرضه یک تلفن هوشمند تاشو، سامسونگ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی