حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold با نمایشگر تاشو و تراشه نسل یازده اینتل رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | لنوو

لنوو مالک شرکت موتورولا است که دو نسل از گوشی های تاشو خود را معرفی کرده است. حتی پیش از این هم (حدود یک سال و نیم پیش) لنوو تینکپد ایکس ۱ (ThinkPad X1) اولین لپتاپ با نمایشگر تاشو منعطف را دیده بودیم. این برند با محصولات تاشو اصلا غریبه نیست. امروز به صورت رسمی و نهایی لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold با نمایشگر تاشو و تراشه نسل یازده اینتل رسما معرفی شده است.

لنوو ThinkPad X1 Fold

لنوو تینکپدی را که مانند هیچ تینکپد دیگری نیست معرفی کرده است و نامش ThinkPad X1 Fold است. به Galaxy Fold سامسونگ فکر کنید، اما یک صفحه بزرگ لپ تاپی OLED در اندازه ۱۳ اینچی است. این دستگاه اکنون با قیمتی از ۲۴۹۹ دلار برای پیش سفارش در دسترس است.

لنوو ThinkPad X1 Fold

لنوو ThinkPad X1 Fold

ایده این است که وقتی کاملا باز شود می توانید از Fold مانند یک تبلت بزرگ (یا صفحه را به دو نمایشگر مجاور تقسیم کنید) استفاده کنید. می توانید Fold را به صورت افقی قرار دهید تا از آن مانند یک نوت بوک کامل ۱۳ اینچی، با صفحه کلید قابل جدا شدن و پایه استوانه ای استفاده کنید، چیزی شبیه به تصویر زیر:

می توانید آن را تا ۹۰ درجه تا کنید، آن را به صورت عمودی بچرخانید و مانند لپ تاپ مینیاتوری از آن استفاده کنید (صفحه کلید لمسی در نیمه پایین ظاهر می شود). با قلم اختیاری می توانید آن را به صورت افقی بچرخانید و مانند کتاب استفاده کنید. یا می توانید کل چیز را جمع کنید و به راحتی آن را حمل کنید بدون اینکه فضای زیادی در کیف شما اشغال کند.

از نظر مشخصات دیگر، تیکپد Fold با پردازنده های نسل یازدهم اینتل، دو پورت USB-C و یک اسلات سیم کارت ، 8 گیگابایت رم ، حافظه ذخیره سازی تا 1 ترابایت و باتری 50 وات ساعت ارائه می شود. وزن آن ۹۹۷ گرم است تا در محدوده زیر ۱ کیلویی ها بازاریابی شود (!) و می تواند با پشتیبانی از 5G عرضه شود.

نظر شما درباره لپتاپ لنوو چیست؟ این شرکت ۲ لپتاپ دیگر هم معرفی کرده است که در مطالب آتی درباره آن برای شما خواهیم نوشت.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

عالی. من از همینجا بهش سلام میکنم!

Mahdi

عاشقتم لنوو

MohammadFarhaadi

با مرورگری که پست قبلی معرفی شد اومدم.چقدر سایت کار کردن توش راحتتره بدون تبلیغات!!!

online_wireless

خب چرا نگفتین بهش سلام کنیم؟ سلاممم. قشنگه. با تاشدنش حس یه کتاب رو به آدم منتقل میکنه و خوراک مطالعه کتاب های پی دی اف هستش

Milad7

مشخصاتش بد نیست خوشگل هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)