حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی آیفون تاشو اپل تا ۲۰۲۷ به تعویق افتاد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

با رقابتی شدن روزافزون بازار گوشی های هوشمند تاشو، اکنون توجه ها به زمان رونمایی آیفون تاشو اپل معطوف شده است. آخرین خبر ها حاکی از آن است که برنامه اپل برای معرفی آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۷ به تعویق افتاده است.

آیفون تاشو اپل تا اوایل فروردین ۱۴۰۶ معرفی می‌شود 

به گزارش Alpha Biz، مدیران ارشد اپل پس از بررسی آمادگی خود برای موارد مختلف از جمله عرضه نمایشگر تاشو، اعلام کردند که زمان رونمایی آیفون تاشو از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۶ به سه ماهه اول سال ۲۰۲۷ (اواسط دی ۱۴۰۵ تا اوایل فروردین ۱۴۰۶) تغییر پیدا کرده است. انتظار می‌رود که سازندگان قطعات، مانند تامین‌کنندگان نمایشگر، طبق برنامه اولیه پیش بروند.

گمانه‌زنی های زیادی در مورد آیفون تاشو وجود دارد. برخی از تحلیلگران می‌گویند که اپل ممکن است پروژه آیفون تاشو را به دلیل عدم بلوغ کافی فناوری پنل های تاشو، کنار بگذارد. اما گزارش ها نشان می‌دهند کارکنانی که روی Vision Pro کار می‌کردند، هم‌اکنون روی دستگاه های تاشو کار می‌کنند.

طبق گزارش ها، اپل در مراحل اولیه توسعه ۲ گوشی هوشمند تاشو است. Samsung Securities پیش بینی کرده که آیفون تاشو دارای نمایشگر خارجی ۶ اینچی و یک صفحه نمایش اصلی ۸ اینچی خواهد بود. شایعه شده که هم‌اکنون اپل در حال مذاکره با ال‌جی دیسپلی (LGD) و سامسونگ دیسپلی (SDC) است.

اپل، الزامات زیادی را برای پنل تاشو، در نظر گرفته است. این غول فناوری می‌خواهد ضخامت آن نصف آیفون های فعلی باشد. امیدواریم که گوشی تاشو اپل بدون چین و چروک نمایشگر عرضه شود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اپل به طور فعال برای ثبت اختراعات مربوط به نمایشگر های تاشو، تلاش می‌کند. این شرکت قصد دارد نمایشگر ها را با مواد پلیمری مانند سیلیکون یا آکریلات پر کند تا مشکلات انعکاس نور را به طور موثر کاهش دهد.

اولین دستگاه تاشو اپل یک مک بوک 20 اینچی در سال 2027 خواهد بود

نظر شما درباره اولین تلفن هوشمند تاشو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی